۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۷۶۶۳۵۶

هشدار ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن؛ در صورت پاسخ، منتظر ویرانی گسترده زیرساخت‌های خود باشید

هشدار ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن؛ در صورت پاسخ، منتظر ویرانی گسترده زیرساخت‌های خود باشید
ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی و همپیمانانش هشدار داد که چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل کند باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین های اشغالی فلسطین باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مقامات نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانانش هشدار دادند که چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل کند باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین های اشغالی فلسطین باشد.

م/ هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن

هشدار ستاد کل نیروهای مسلح به صهیونیست‌ها پس از «وعده صادق ۲»

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی هشدار داد که چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل کند باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین های اشغالی فلسطین باشد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به دنبال اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی، با ترور مستشاران ایرانی در سوریه، لبنان و با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در شهادت شهید والامقام محمدرضا زاهدی، شهید بزرگوار اسماعیل هنیه در تهران و پس از آن با ترور رهبران و فرماندهان حزب الله لبنان به ویژه مجاهد کبیر و جان‌برکف جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مستشار دلاور ایرانی سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، همزمان با قتل و عام مردم مظلوم لبنان و فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌پناه، حقوق مشروع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده و پاسخ مقتضی را ضروری نمود.

رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب و حامیان بین المللی و منطقه‌ای آن، علی‌الخصوص حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار باید بدانند، ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته هیچ گاه آغازگر هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود لکن در دفاع از حق مشروع خود در مقابل هر تجاوز و تعرّضی با صلابت و قدرت مثال زدنی کوتاه نمی‌آید و هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند.

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تشکر از اقدام مشروع، شجاعانه و مجاهدانه فرزندان رشید ملّت ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت ها و پشتیبانی های ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و وزارت مقتدر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در انتقام و مجازات رژیم کودک‌کش و جلّاد صهیونیستی این عملیات را حق مشروع خود دانسته و هشدار می دهد چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل نماید باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین های اشغالی فلسطین باشد و در صورت دخالت مستقیم کشورهای حامی رژیم در تجاوز و تعرض به ایران اسلامی، همزمان مراکز و منافع آنها نیز در سطح منطقه با هجوم مقتدرانه و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو خواهد شد.

م/ هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن

هرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر و پشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین بیانیه خود در پی انجام عملیات «وعده صادق ۲» اعلام کرد: ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امت اسلامی، جبهه بزرگ مقاومت و ملت شریف ایران اسلامی

پیرو اطلاعیه قبلی فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق وعده‌هایی که مسئولان جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نظامی داده بودند با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات «وعده صادق ۲» با رمز یا رسول الله (ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

در این عملیات برخی پایگاه‌های هوایی و راداری، مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبر حزب‌الله لبنان شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرار گرفتند.

علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفته‌ترین و پر حجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد، ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع و بر اساس قوانین بین‌المللی انجام گرفته و هرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر و پشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد.

هشدار ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن؛ در صورت پاسخ، منتظر ویرانی گسترده زیرساخت‌های خود باشید
 
هشدار فرمانده ارتش به رژیم جنایت کار اسرائیل
 
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت وگویی تصریح کرد: تبریک عرض می‌کنم به ملت بزرگ ایران و مجاهدان جبهه مقاومت. امیدوارم این عملیات باعث شادی دل داغداران و مرهمی بر زخم‌های آنها باشد.
 
رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار، حاکمیت ما را نادیده گرفت و فرماندهان ما را به شهادت رساند. ما تلخی خویشتن‌داری را تحمل کردیم، اما این دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد و پاسخ قاطعی دریافت کرد.
 
همیشه اعلام کرده‌ایم که آغازگر هیچ جنگی نیستیم، اما با قدرت از حقوق خود دفاع خواهیم کرد. امروز یک پاسخ دریافت کردند و اگر دست به جنایت دیگری بزنند، پاسخ ما محکم‌تر و چندبرابری خواهد بود.
 
با وجود قوی‌ترین لایه‌های پدافندی دشمن، موشک‌های ما از آن عبور کردند. در این مرحله از عملیات، همه اهداف نظامی بودند اما اگر دوباره دست از پا خطا کنند، زیرساخت‌هایشان را هم ویران خواهیم کرد.
 
خدا قوت می‌گویم به هم‌رزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه و همه کسانی که در این عملیات مشارکت داشتند.

 

هشدار ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن؛ در صورت پاسخ، منتظر ویرانی گسترده زیرساخت‌های خود باشید

رئیس‌جمهور:
این تنها گوشه‌ای از توان ماست، با ایران وارد درگیری نشوید
رئیس جمهوری اسلامی ایران در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس(توییتر) نوشت: ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.
 
مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در مطلبی صفحه شخصی خود در ایکس(توییتر) نوشت: بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد.
 
این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.
 

م/ هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن

پاسخ‌های دور از انتظاری برای تهدیدات دشمن طراحی شده است

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیرو حملات گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، با انتشار مطلبی در پیام رسان «ایکس»، نوشت: تنها گوشه‌ای از قدرت ایران به متجاوزان نشان داده شد. با تمام توان و بر اساس حق دفاع مشروع مقابل جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی می‌ایستیم. در برابر تهدیدات دشمن پاسخ‌های دور از انتظاری طراحی شده است. 

وی تاکید کرد: اگر می‌دانستید چه برای شما آماده شده تهدید ایران سربلند را همین الآن متوقف می‌کردید.

 

ایران برای اتخاذاقدامات دفاعی بیشتر درجهت دفاع مشروع تردیدنمی‌کند

 

ایران برای اتخاذاقدامات دفاعی بیشتر درجهت دفاع مشروع تردیدنمی‌کند

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره عملیات موشکی وعده صادق ۲ که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای حق ذاتی دفاع مشروع، مصرح در ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، و در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، از جمله تعرض به حاکمیت و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران که مهمان رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران بود، و نیز به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان مستشار عالی نظامی کشورمان در بیروت، در شامگاه سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ مجموعه حملات موشکی بر ضد اهداف و تأسیسات نظامی و امنیتی این رژیم انجام دادند.

توسل جمهوری اسلامی ایران به حق دفاع مشروع، بعد از خویشتنداری طولانی مدت، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در زمانی است که اقدامات غیرقانونی و نسل‌کُشی توسط رژیم آپارتاید اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزات نظامی مکرر این رژیم علیه لبنان و سوریه همچنان ادامه دارد.

بر خلاف رژیم صهیونیستی که غیرنظامیان بیگناه و تأسیسات زیربنایی غیرنظامی را همواره هدفی مشروع برای تجاوز و کشتار در نظر گرفته است، جمهوری اسلامی ایران با ابتنای بر اصول اخلاقی و تعالیم عالیه اسلامی و با رعایت کامل اصل تمایز وفق حقوق بشردوستانه بین المللی، تنها اهداف و تأسیسات نظامی و امنیتی رژیم را هدف حمله موشکی دفاعی خود قرار داده است.

جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر مسئولیت حامیان و تأمین کنندگان مالی و تسلیحاتی رژیم اشغالگر برای متوقف کردن اقدامات جنون آمیز سرکردگان رژیم صهیونیستی، و هشدار نسبت به هرگونه ورود طرف‌های ثالث، خواستار اقدام فوری و معنادار شورای امنیت سازمان ملل برای جلوگیری از ادامه تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی از طرف رژیم اسرائیل می‌باشد.

جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم برای اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود و دفاع از کیان سرزمینی و حاکمیتی ایران در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، آمادگی کامل دارد و در این زمینه تردیدی به خود راه نخواهد داد.

م/ هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن

صهیونیست‌ها خطا کنند اقدام بعدی کوبنده‌تر خواهد بود

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای پیام‌های متعددی برای مردم عزیزمان و سایر هم‌پیمانان ما به‌ویژه جبهه مقاومت بود.

وی افزود: پیام اول این عملیات این است که جمهوری اسلامی ایران و مسئولین نظام اسلامی پایبند به عهد و پیمان هستند. بر پیمانی که با ملت می‌بندد و وعده‌ای که به مردم می‌دهند استوار و صادق هستند. این جز ویژگی‌های نظام متکی بر ارزش‌های دینی است که به عهد خود وفا می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیام دوم این عملیات این است که جمهوری اسلامی بر امنیت و دفاع از تمامیت ارضی ایران ثابت‌قدم است. نظام همیشه اعلام کرده که پاسخ به هر اقدامی علیه امنیت کشور یک وظیفه مهم است.

عزیزی گفت: پیام سوم این عملیات به جبهه مقاومت است. ما در دفاع از جبهه مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم غزه و لبنان استوار هستیم. قول دادیم که پشتیبان و حامی آن‌ها باشیم حالا به وعده خود عمل کردیم. اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز عبور کند.

وی اظهار داشت: پیام بعدی به رژیم صهیونیستی است. این عملیات را باید به‌عنوان یک حق مشروع تلقی کند. ایران گفته بود که خون‌خواهی خواهیم کرد. البته این بخشی از انتقام است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون، شرع و احکام بین‌المللی این عملیات صورت‌گرفته است. این عملیات دفاع از خود بود. بارها تأکید کرده بودیم که رژیم صهیونیستی از این رفتارها دست بردارد اما به رفتار وحشیانه ادامه داد. ما به‌هیچ‌وجه تحمل رفتارهای ماجراجویانه او را در منطقه نداریم و نخواهیم داشت.

عزیزی اظهار داشت: این عملیات بخشی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ایران اسلامی بود. بدون شک چنانچه رژیم‌ صهیونیستی دچار اشتباه راهبردی و خطای محاسباتی شود حتماً اقدامات بعدی کوبنده‌تر و قاطع‌تر خواهد بود و آسیب‌های جدی را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

وی در خاتمه گفت: این عملیات تکلیف دینی و اسلامی ما بود. چنانچه رژیم صهیونیستی عبرت نگیرد شاهد اقدامات کوبنده دیگر ما خواهد بود.

 م/ هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن

حمله موشکی سپاه پاسداران سنجیده و لازم بود

علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، گفت:‌ این توفیقی که نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام پیدا کردند را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که نتایج خوبی هم برای کشورمان و هم برای منطقه داشته باشد.

وی افزود: استراتژی جمهوری اسلامی ایجاد امنیت پایدار در منطقه است و لذا همیشه از هرگونه رفتار جنگ‌طلبانه پرهیز کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در ایام دفاع مقدس حتماً در رادیو و تلویزیون این موضوع را بارها گفته‌اید که ما مورد تجاوز قرار گرفته‌ایم و دفاع کرده‌ایم زیرا هیچ‌وقت ایران ابتدا به ساکن در طول ۴۵ سال بعد از انقلاب، اقدام ابتدایی برای جنگ نداشته است.

لاریجانی بیان کرد: راهبرد جمهوری اسلامی این است که تا آنجایی که می‌تواند مسائل منطقه از طریق صلح حل شود و جنگ‌طلبی نشود.

وی ادامه داد: مردم ایران کاملاً رفتار نانجیبانه و خصمانه رژیم صهیونیستی را مشاهده کردند و حتی بیاناتی که نتانیاهو در سازمان ملل داشت آن‌قدر گستاخ بود که همه کشورهای خاورمیانه را تهدید کرد و تنها نگفت ایران و بلکه گفت همه کشورهای خاورمیانه را با جنگ تحت فرسایش قرار می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در همین چند روز اخیر همه شاهد بودند که رژیم چه جنایت‌هایی در لبنان انجام داد بنابراین راهی جز اینکه پاسخ رژیم داده شود وجود نداشت.

رژیم صهیونیستی برای تمام خاورمیانه صدمه است 

لاریجانی در پاسخ به اینکه چرا ایران چنین کاری را انجام داده است، گفت: علت آن این است که برخی کشورهای اسلامی واقعاً شجاعت لازم برای این کار را ندارند و این از گرفتاری‌هایی است که آنان دارند و لذا جمهوری اسلامی باید این مسئولیت را بر عهده می‌گرفت زیرا رژیم هم برای ایران صدمه است و هم تمام خاورمیانه را به آتش می‌کشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقدامی که جمهوری اسلامی در این قضیه کرد یک اقدام به جا، سنجیده و لازم بود، گفت: اگر رژیم صهیونیستی برای کشورهایی همچون لبنان و غزه بحران ایجاد کند باید گفت که این بحران می‌تواند برای آن هم ایجاد شود.

م/ هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن

قطعاً فازهای بعدی اقدامات ما بسیار شدید خواهد بود

امیر خلبان عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امشب در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» که علیه سرزمین‌های اشغالی انجام شد گفت: عملیات بسیار متحورانه و قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم. 

وی افزود: مدت‌ها بود که مردم عزیزمان این عملیات را از ما مطالبه می‌کردند. حتی در مجلس نیز نمایندگان محترم هم این مطالبه را داشتند که پاسخ جسارت رژیم صهیونیستی درباره شهادت اسماعیل هنیه چه زمانی داده می‌شود.

وزیر دفاع در ادامه با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ مدبرانه، هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده انجام گرفت، تصریح کرد: این عملیات با موفقیت کامل انجام گرفت و تنوعی از تولیدات موشکی ما متناسب با اهداف تعیین شده و سامانه‌های پدافندی رژیم رژیم صهیونیستی حضور داشت به کار گرفته شد.

وی افزود: این عملیات یک عملیات بسیار موفق بود و اهداف تعیین شده کاملا نظامی، عملیاتی و اطلاعاتی بود که بیشتر در عملیات‌های رژیم صهیونیستی به کار گرفته شده بودند.

امیر نصیرزاده در ادامه با بیان اینکه عملیات «وعده صادق ۲» با مشروعیت کامل انجام گرفت و منطبق بر قوانین بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی جسارت، عکس‌العمل و پاسخی به این عملیات داشته باشد قطعاً فازهای بعدی اقدامات ما بسیار شدید خواهد بود و تنوع پیشرفته‌تری از انواع سلاح‌های در اختیار خود را به کار خواهیم گرفت.

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که آیا موج‌های بعدی حملات موشکی ایران علیه سرزمین‌های اشغالی نیز انجام خواهد شد گفت: این عملیات یک عملیات متقابل در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه بود، اما، اگر پاسخی به این اقدام داده شود و یا رژیم صهیونیستی دچار اشتباه محاسباتی شود احتمال عکس العمل ایران بسیار زیاد است.

امیر نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: این بخشی که انجام شد فقط گوشه‌ای از توانمندی‌های موشکی ما است و هنوز بخش زیادی از توانمندی موشکی که هم از لحاظ فناوری بسیار پیشرفته‌تر بوده و هم از حیث شدت آسیب‌رساندن مخرب‌تر است را به کار نگرفته‌ایم.

وی همچنین افزود: اگر به عملیات ایران واکنشی نشان داده شود و پشتیبانان رژیم صهیونیستی جلوی تجاوزات رژیم منحوس را نگیرند و اجازه بدهند که منطقه دچار یک جنگ شود قطعاً برای موج‌های بعدی با شدت بیشتری عمل خواهیم کرد.

 م/ هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن

اگر آمریکا علیه ایران اقدام کند، پایگاه‌هایش را هدف قرار می‌دهیم

هیأت هماهنگی مقاومت عراق شامگاه امروز سه‌شنبه به آمریکا هشدار داد که اگر آمریکاییها علیه جمهوری اسلامی ایران، دست به اقدام خصمانه بزنند یا اینکه دشمن صهیونیستی از حریم هوایی عراق برای حمله به خاک ایران استفاده کند، ما نیز تمامی پایگاهها و منافع آمریکا را در عراق و منطقه هدف قرار خواهیم داد.

م/ هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن

با هر گونه حماقت آمریکا علیه ایران مقابله می‌کنیم

رئیس شورای عالی سیاسی یمن به آمریکایی‌ها هشدار داد اگر علیه جمهوری اسلامی ایران، حماقت کنند، صنعا نیز با واشنگتن مقابله خواهد کرد.

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن شامگاه امروز سه‌شنبه، پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و بمباران اهداف نظامی و امنیتی این رژیم را تبریک گفت.

 المشاط با بیان اینکه این عملیات مشروع ایران، برای دفاع از خود و ادب کردن رژیم جنایتکار بوده است، گفت: ما در پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل در کنار جمهوری اسلامی قرار داریم و تاکید می‌کنیم که ایران کاملا حق دارد که از خود دفاع کند.

وی همچنین به آمریکا هشدار داد که با آتش بازی نکند و گفت: جنایات دشمن اسرائیلی نباید بدون پاسخ و مجازات باقی بماند.

این مقام یمنی با اشاره به اینکه یمن آماده مقابله با آمریکا در صورت انجام هرگونه حماقت است، گفت: اجازه نخواهیم داد که آمریکا و اسرائیل هیچ یک از فرزندان امت اسلامی را به صورت جداگانه هدف قرار دهند.

یک منبع آگاه با اشاره به انجام عملیات وعده صادق 2 علیه سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: لحظاتی قبل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

وی افزود: سپاه پاسداران نخستین بار با موشک‌های هایپرسونیک فتاح رادار سپر دفاع موشکی هدایت کننده موشک‌های آرو ۲ و ۳ را منهدم کرد.

این منبع آگاه گفت: سه پایگاه هوایی اصلی رژیم صهیونیستی شامل نواتیم، هاتزریم و تل نوف نزدیک تل آویو هدف قرار گرفت.

وی ادامه داد: پایگاه هوایی نواتیم محل نگهداری جنگنده‌های اف ۳۵ است که هدف موشک‌های سپاه قرار گرفته است.

این منبع آگاه در پایان تصریح کرد: پایگاه هوایی هاتزریم محل نگهداری جنگنده‌های اف ۱۵ است که از آنجا برای ترور سید حسن نصرالله استفاده شد.

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات