۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۶۶۴۰

مساجد مهدیشهر پذیرای مسافران نوروزی هستند

خبرگزاری رسا ـ شش مسجد و حسینیه در شهرستان مهدیشهر در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
مساجد مهدیشهر پذیرای مسافران نوروزی هستند مسجد


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا زاهدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان این شهرستان گفت: شش مسجد و حسینیه در شهرستان مهدیشهر در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: از این تعداد، دو مسجد و حسینیه در شهر مهدیشهر، دو مسجد در شهر شهمیرزاد، یک مسجد در شهر درجزین و یک مسجد نیز در روستای فولاد محله است.

حجت الاسلام زاهدی اظهار داشت: اعزام روحانی جهت اقامه نماز جماعت در ایام نوروز و پاسخ گویی به سئوالات شرعی مسافرین به این مساجد و حسینیه ها از دیگر برنامه های این اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر در ایام نوروز است.

وی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی به مسافران افزود: امام صادق (ع) می فرمایند: «اگر خداوند بخواهد به بنده ای لطف کند او را حلال مشکلات مردم قرار می دهد.»

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر، وجود مناطق بکر و ویژه گردشگری در این شهرستان را زمینه مناسبی برای جذب گردشگر عنوان کرد.

حجت الاسلام زاهدی افزود: بر همین اساس ضرورت برنامه‌ریزی و ارائه تمهیدات لازم به منظور استفاده بهینه مسافران از امکانات کافی بیش از پیش لازم و ضروری است./960/د102/ص

ارسال نظرات