۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۶۶۵۵

آیت الله نوری همدانی بار دیگر به فتنه گران هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اعلام هشدار به فتنه گران، بار دیگر از آنان خواست به آغوش ملت بازگردند.
1/ آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی ظهر یک شنبه، در دیدار با جمعی از فرماندهان و پرسنل وزارت دفاع وهمچنین دیگر اقشارمردمی و بسیجیان، با تبریک فرا رسیده هفته وحدت ومیلاد پیامبر(ص) و همچنین میلاد امام صادق(ع)، وحدت را از جمله نیازهای ضروری امت اسلام دانست و تاکید کرد: مسلمانان دنیا با توجه به نقشه های دشمنان علیه اسلام، باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند و اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند.

وی با اشاره به اقدامات پیامبر گرامی اسلام برای رفع اختلافات امت اسلام اظهار داشت: ایشان همواره سعی می کردند که امت اسلام اتحاد و یکدلی خود را در برابر دشمنان حفظ کند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در ادامه علم آموزی، داشتن تقوا و ایمان، قدرت جهادی بالا، پرهیزی از برخورد منفغلانه با دشمنان و حاکمیت اسلام را از جمله ضرورت هایی دانست که جوانان باید به آن توجه کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فتنه ها و حوادث بعد از انتخابات از برخی چراغ سبز نشان دادن ها به دشمنان به شدت انتقاد کرد و گفت: برخی از فتنه گران و توطئه گران با سخنانی که مطرح کردند دشمنان را خرسند کرده و به آنها چراغ سبز نشان دادند که این موضوع برخلاف تعالیم اسلامی است.

وی بیان داشت: متاسفانه در حوادث بعد از انتخابات عده ای برخلاف تعالیم اسلام و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری شعار نه غزه و نه لبنان سر دادند و عده ای نیز از آنها حمایت کردند.

این مرجع تقلید با انتقاد شدید از فتنه گران گفت: ما به فتنه گران می گوئیم به آغوش ملت و رهبری و انقلاب اسلامی برگردید و بدانید که در برابر موج خروشان و با صلابت ملت راه به جایی نخواهید برد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: فتنه گران و فتنه سازان باید دست از مخالفت برداشته و هر آنچه رهبر انقلاب گفت، عمل کنند در غیر این صورت جز منفور و مطرود شدن در بین مردم چیزی عایدشان نخواهد شد.

این مرجع تقلید ولی فقیه را محور وحدت جامعه اسلامی دانست و تاکید کرد: وحدت نیاز به محور دارد و در عصر غیبت ولی فقیه این محوریت را دارد و در حال حاضر نیز حضرت آیت الله خامنه ای محور وحدت در جامعه هستند. /924/پ202/ف.

ارسال نظرات