۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۶۶۶۴۶
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه؛ قوت قلبی برای مسلمانان و جبهه مقاومت

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه؛ قوت قلبی برای مسلمانان و جبهه مقاومت
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه این هفته تهران از زوایای مختلفی دارای اهمیت است، نماز جمعه ایشان را خط بطلانی بر القای ضعف ایران اسلامی و جبهه مقاومت از سوی دشمنان عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه این هفته تهران با حضور بیش از 2 میلیون از مردم ایران اسلامی از زوایای مختلفی دارای اهمیت است.

وی افزود: حضور رهبر انقلاب خط بطلانی بود برای کسانی که درصدد بودند تا عملیات مقتدرانه وعده صادق 2 را به عنوان قدرتی برای اسرائیل جا بزنند و ضعف ایران اسلامی و جبهه مقاومت را بر همگان القاء کنند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، هرچند بر همگان ثابت شده بوده؛ اما ایشان با حضور خود بیش از پیش ثابت کردند که با امت خود، در میدان تقابل با دشمنان هستند و نشان دادند که رهبری، چقدر در دلهای مردم جای داشته و سیطره محبت ایشان بر قلوب مومنین ناگسستنی است.

وی افزود: دشمنان زبون انقلاب اسلامی بار دیگر هیمنه، شکوه، عظمت، شرافت و عزت و اقتدار معنوی مرجعیت دینی و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را فهمیدند و رهبری عالی ایشان برای جهان اسلام و تشیّع، بیش از پیش تثبیت شد که این مسئله برای جبهه استکبار خوشایند نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله و تلاش دشمنان برای ایجاد انفعال و ضعف در جبهه مقاومت ابراز کرد: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه این هفته تهران، قوت قلب بسیار خوبی برای مسلمانان و جبهه مقاومت؛ خصوصا حزب الله بود و اقتدار جبهه مقاومت را به رخ دشمنان کشید.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و آگاهی مردم از اقتدار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: باید علما، اندیشمندان و حوزویان و دانشگاهیان، با جهاد تبیین خود نگذارند اقتدار جمهوری اسلامی کمرنگ شود و با بیان حقایق و توانمندی های نیروهای مسلح، موضع قدرتمند و نیرومند ایران اسلامی را برای مردم و دوستداران، تبیین کنند.

ارسال نظرات