۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۶۶۸۹۴
رئیس سازمان تبلیغات خوزستان:

برخورداری از مهارت لازم برای پاسخگویی به سؤالات مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است

برخورداری از مهارت لازم برای پاسخگویی به سؤالات مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: داشتن آگاهی و مهارت لازم برای پاسخگویی به سوالات مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، مراسم اختتامیه دوره مقدماتی و تکمیلی احکام پرکاربرد و اهدای گواهی پایانی این دوره ها با حضور حجت اسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در سالن اجتماعات این دفتر برگزار شد.
 
در این مراسم، حجت الاسلام مرتضی آل مبارک مسئول امور پاسخگویی به سوالات شرعی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن قدردانی از حمایت های رئیس نمایندگی خوزستان بیان کرد: بحمدالله این دوره در دو بخش مقدماتی و تکمیلی برگزار شد و پس از آزمون نهایی، افرادی که حائز امتیاز لازم شدند، گواهی پایان دوره دریافت می کنند.
 
همچنین حجت الاسلام دبیری فرد نیز ضمن تسلیت شهادت علامه مجاهد سید حسن نصرالله گفت: حزب الله از دل بحران ها شکل گرفت وقتی برایند کلی حرکت جبهه مقاومت را نگاه می کنیم می بینیم که این جبهه روز به روز به قدرتش افزوده شده و دشمن از آن دوران تا کنون ضعیف تر شده است.
 
وی افزود: همه مشاهده می کنند که پس از شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله همچنان حملات حزب الله به رژیم صهیونیستی ادامه دارد و قطع نشده است و این نشان از ساختار قوی این مجموعه است که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود به این موضوع اشاره کردند.
 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان خوزستان ادامه داد: شهادت این عالم مجاهد ثلمه ای بود بر پیکر جبهه مقاومت، اما این جبهه، جبهه ضعیفی نیست. اسرائیل به اهداف خود در غزه نرسید از همین رو به سوی لبنان آمد تا برای خود دستاورد سازی کند.
 
وی ادامه داد: همچنان که علامه سید حسن نصرالله فرمودند هدف حزب الله مشغول کردن رژیم در جنگ در شمال برای کاهش فشار به غزه و همچنین خالی از سکنه کردن شمال اسرائیل از سکنه است که به هر دو هدف خود رسیده اند.
 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان گفت: از حجت الاسلام مرتضی آل مبارک مسئول امور پاسخگویی که با اخلاص و همت این دوره ها را برگزار کردند تشکر می کنم.
 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: احکام شرعی از جمله مباحثی است که در همه زمان ها مورد نیاز است، از این رو داشتن آگاهی و مهارت لازم برای پاسخگویی به سوالات مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است و ما آماده هستیم که دوره پیشرفته و دوره تربیت مربی احکام را نیز برگزار کنیم.
 
ارسال نظرات