۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۹۰۱
استاندار لرستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب اصلاح جامعه خواهد شد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب اصلاح جامعه خواهد شد
استاندار لرستان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: فرهنگ های اشتباه جامعه با ترویج این فرهنگ اصلاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت، ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری دومین کنگره ملی شهدای لرستان اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان هدف غایی کنگره شهدا است.

استاندار لرستان از فرهنگ ایثار و شهادت یک گنجینه غنی یاد کرد و افزود: با بهره گیری از این گنجینه در راستای برگزاری کنگره ی شهدا می توان بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه از جمله آسیب های اجتماعی را به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه از جمله فرهنگ های اشتباه و تخلفات با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اصلاح خواهند شد، گفت: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از راهبردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شفقت گفت: انتظار می رود از دیدگاه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص رویکردهای کنگره شهدا استفاده و نظرات راهبردی معظم له در حیطه استان لرستان در دستور کار قرارگیرند.

وی با بیان اینکه کانون های اندیشه ورزی چگونگی برگزاری کنگره در سطح دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها تشکیل و از نظرات ایشان استفاده شود، ادامه داد: استفاده از پیشنهادات دانش آموزان و دانشجویان به ترویج هرچه بیش تر فرهنگ شهدا در جامعه کمک خواهد کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات