۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۶۶۹۰۶

عمره دانشجویی با تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی در راه است

عمره دانشجویی با تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی در راه است
در حالی که از سال ۹۳ تاکنون اعزام دانشجویان به عمره متوقف شده است، ستاد عمره دانشگاهیان می‌گوید که «ثبت‌نام‌ به‌زودی آغاز می‌شود.»

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، «تشرف عمره برای دانشجویان هم فراهم می‌شود.» این را رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی می‌گوید.این در حالی است که ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان هنوز اطلاعیه‌ای درباره نحوه پذیرش دانشجویان به‌منظور تشرف به خانه خدا اعلام نکرده است. رئیس این ستاد حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام دانشگاهیان به عمره می‌گوید که «سهمیه مشخص شود، ثبت‌نام را شروع می‌کنیم.»

۱۰ سال قبل (سال ۹۳) آخرین عمره دانشجویی برگزار شد و حدود ۱۵ هزار نفر در گروه‌های دانشجویان پسر، متأهلان و اساتید به این سفر معنوی مشرف شدند. دانشجویان برای تشرف به این سفر معنوی با قیمت حدود ۲ میلیون تومان، تسهیلات نزدیک به یک میلیون تومانی دریافت کردند.
 
معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان محسن مسلمی با اشاره به هزینه حدود ۴۶ میلیون تومانی عمره می‌گوید که «دانشگاهیان برای این سفر ۳۰ میلیون تومان (حدود ۷۰ درصد هزینه نهایی) تسهیلات می‌گیرند،» و اعزام‌ها برای ماه‌های «دی و بهمن» برنامه‌ریزی شده است.
ارسال نظرات