۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۶۶۹۶۰
با حضور استاندار، مدیر کل بنیاد شهید و فرمانده انتظامی استان قم صورت گرفت؛

تکریم خانواده طلبه شهید مختارزاده

تکریم خانواده طلبه شهید مختارزاده
استاندار، مدیر کل بنیاد شهید و فرمانده انتظامی استان قم با حضور در منزل طلبه شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، استاندار، مدیر کل بنیاد شهید و فرمانده انتظامی استان قم با حضور در منزل طلبه شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» با خانواده این شهید دیدار کردند.

 آقامیری استاندار قم در این دیدار با بیان اینکه رمز امضای توفیق شهادت، سبک زندگی شهید گونه است، تصریح کرد: باید ما راه و سیره شهدا را ادامه دهیم و از وصیتنامه شهدا به عنوان چراغ راه استفاده کنیم.

پدر شهید مختارزاده نیز در سخنانی گفت: حسن از کودکی آشنا با فرهنگ ایثار و شهادت بود. این‌که می‌گویم در یک خانواده‌ی ایثارگر چشم باز کرد و بزرگ شد، به این خاطر بود که عموی او یکی از شهدای جنگ تحمیلی بود و عموهایش و پدربزرگش در جبهه بودند و هر جایی هم که می‌دید آثاری از جبهه و جنگ و ایثار و شهادت بود، حضور داشت.

گفتنی است، شهید حسن مختارزاده روز ۲۶ آبانماه ۱۴۰۱ همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام‌سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان شهر تهران بوده است که بر اثر روغن و گازوئیل ریخته شده توسط اغتشاشگران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و زمین می‌خورد و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

این شهید بسیجی متولد سال ۱۳۸۰، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین سپاه استان قم بود که در جلوگیری از آسیب رساندن اغتشاشگران به اموال عمومی و حفظ امنیت مردم استان نیز نقش پر رنگی داشت، همچنین این شهید والامقام به عنوان خادم حفاظت فیزیکی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برای تأمین امنیت حرم مطهر و زائرین آن به صورت داوطلبانه فعالیت داشت و سرانجام در این حرم مطهر به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات