۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۶۶۹۹۰
مولوی مدنی در گفت‌وگوی اختصاصی با رسا:

بهای شرارت‌های رژیم صهیونیستی، نابودی کامل اسرائیل است

بهای شرارت‌های رژیم صهیونیستی، نابودی کامل اسرائیل است
رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: مراکز نظامی تدابیر امنیتی لازم را در محافظت از رهبران مقاومت انجام دهند و دشمنان اسلام بدانند عواقب و انتقام بسیار سختی برای آنها در پی دارد، البته این مسئله را هم اسرائیل و هم آمریکا به خوبی می دانند.

مولوی اسحاق مدنی رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به اقدام رسانه اسرائیلی به تهدید حضرت آیت الله سیستانی و رهبران مقاومت اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی به پایان کار خود رسیده و همچون حیوان درنده ای که گوشه دیوار گرفتار شده است، برای نجات و فرار دست به هر کاری می زند.

وی افزود: اسرائیل این روزها به هر آب و آتشی می زند لذا نباید ساده از این قضایا گذشت اما فکر می کنم چنین جراتی را به خود راه ندهد چرا که عواقب و انتقام بسیار سختی برای آنها در پی دارد و این مسئله را هم اسرائیل و هم آمریکا به خوبی می دانند.

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی با ابراز اینکه جمهوری اسلامی ایران شرارت های این جرثومه فساد منطقه را بی پاسخ نگذاشته است، اظهار داشت: مسئولان و نیروهای ما حداکثر تدابیر لازم را اتخاذ نمایند، اسرائیل درنده مجنون صفتی است که برای خلاصی از وضعیت موجود و دفاع از حیثیت خود مجدد دست به ترور خواهد زد لذا توقع ما از نیروهای نظامی برخورد قاطع می باشد بگونه ای که او متوجه شود که بهاء و هزینه خرابکاری هایش چیزی جز نابودی اسرائیل نخواهد بود.

مولوی مدنی با اشاره به وظایف علما در مقابل بازی رسانه ای رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: وظیفه علما تبیین و روشنگری است، اندیشکده های علمی باید اهمیت و ضرورت وجود شخصیت رهبران مقاومت و علمای دینی که امروز رسانه های اسرائیلی تهدید به ترور کرده اند را برای جامعه اسلامی تبیین نمایند و روشنگری وظیفه ای خطیر و اگر نگوییم بالاتر از مسائل نظامی است کمتر از آن هم نیست.

رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه اسرائیل یک وحشی سیری ناپذیر است و برنامه صهیونیست ها تنها فلسطین نیست، خاطرنشان کرد: تفرقه و اختلافات و خودخواهی را اگر در جهان اسلام کنار بگذاریم جای هیچ نگرانی نخواهد بود و آینده از آن مسلمانان است.

ارسال نظرات