۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۶۷۰۳۱
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران خبر داد؛

آغاز فراخوان مسابقه «تراث القرآن» در حوزه‌های علمیه خواهران

آغاز فراخوان مسابقه «تراث القرآن» در حوزه‌های علمیه خواهران
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از آغاز مسابقه "تراث القرآن" به منظور ارسال طرح و ایده های نو و خلاقانه در عرصه های مختلف قرآنی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام آرش رجبی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به جایگاه والای قرآن در حوزه‌های علمیه خواهران و ضرورت جذب مخاطبان به برنامه‌های قرآنی اظهار کرد: با هدف جمع‌آوری ایده‌های نو و بهره‌برداری از پیشنهادات و نظرات کارشناسان در حوزۀ برگزاری طرح و برنامه‌های قرآنی و در راستای تحقق اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای حوزه‌های علمیه خواهران، فراخوان مسابقۀ "طرح و ایده‌های قرآنی" با توجه به نیاز استان‌ها و مدارس علمیه و با رویکردی خلاقانه و نوآورانه، در دستور کار معاونت فرهنگی- تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، از جمله شرایط شرکت در این فراخوان را ارائه ایده‌ها و طرح با رویکرد آموزشی یا تبلیغی_ترویجی و با توجه به نیازهای موجود در عرصه قرآنی و نیز برخورداری از قابلیت اجرا عنوان کرد.

وی اشاره کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه "تراث القرآن"، می‌توانند از طریق معاون فرهنگی مدارس و استان و یا از طریق سامانه سیما در قالب ارائه تکلیف، نسبت به ارسال طرح های پیشنهادی خود تا تاریخ ۲۰ آبانماه اقدام نمایند.

حجت الاسلام رجبی بیان کرد: امتیاز شرکت در این فراخوان را بهره‌برداری از ایده‌های منتخب، جهت اجرا توسط معاونت فرهنگی_تبلیغی در ستاد و صف، تقدیر از  ۵ تا ۱۰ طرح برتر قرآنی با جوایز نقدی عنوان کرد.
 
آغاز فراخوان مسابقه "تراث القرآن" در حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات