۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۶۷۱۹۲
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

باید در حوزه رسانه و فضای مجازی فعالانه عمل کنیم

باید در حوزه رسانه و فضای مجازی فعالانه عمل کنیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: امروزه در کنار جنگ نظامی شاهد جنگ شناختی و ادراکی نیز هستیم به نوعی که غربی‌ها در جنگ نظامی هرگز جنگ ادراکی را کنار نمی‌گذارند، بنابراین برای توسعه جنگ روانی و رسانه‌ای و شناختی خود از تمام امکانات بهره می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده امروز در نشست بصیرتی با جمعی از فعالان فضای مجازی استان کرمانشاه در سخنانی با تاکید بر اینکه امروز در کنار جنگ نظامی یک جنگ شناختی نیز وجود دارد، اظهار کرد: امروزه در کنار جنگ نظامی شاهد جنگ شناختی و ادراکی نیز هستیم به نوعی که غربی‌ها در جنگ نظامی هرگز جنگ ادراکی را کنار نمی‌گذارند بنابراین برای توسعه جنگ روانی و رسانه‌ای و شناختی خود از تمام امکانات بهره می‌گیرند.

وی ادامه داد: بنابراین ما نیز با توجه به این امر باید در حوزه رسانه و فضای مجازی منفعل نباشیم و همواره دست بالا را داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: بهترین مثال برای جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن جنگ صهیونیست‌ها علیه ملت غزه و فلسطین و جهان اسلام می‌باشد، امروز صهیونیست ها با به راه انداختن جنگ شناختی و ادراکی به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های نظامی خود در برابر محور مقاومت هستند و باید اذعان کرد که در جنگ روانی و رسانه‌ای تا حدی توانستند که افکار عمومی را فریب دهند.

وی در پایان سخنان خود یادآوری کرد: نباید اجازه دهیم که ادغام جنگ نظامی و شناختی دشمن باعث ایجاد دودستگی در بحث تقابل با دشمن صهیونیستی و دیگر ایادی‌اش شود زیرا آنان به دنبال این امر هستند./1400/

ارسال نظرات