۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۶۷۲۲۰
مدیر جامعه الزهرا:

همایش کتاب سال بانوان امیدآفرین است

همایش کتاب سال بانوان امیدآفرین است
برقعی با بیان اینکه همایش کتاب سال بانوان از جمله دستاوردهای جامعه الزهرا(س) محسوب می‌شود که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: همه بخش‌های این مجموعه در برگزاری این همایش سهیم هستند.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، هفتاد و یکمین جلسه شورای جامعه با حضور سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و معاونان و جمعی از مدیران این مؤسسه علمی حوزوی در سالن جلسات مدیریت برگزار شد.

 همایش کتاب سال بانوان، امیدآفرین است

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این جلسه، با اشاره به برگزاری چهارمین همایش کتاب سال بانوان، تصریح کرد: هرچند معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مجری همایش کتاب سال بانوان است، اما همه بخش‌ها در برگزاری آن سهیم هستند و باید مسئولیت داشته باشند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه همایش کتاب سال بانوان یک کار ملی است، خاطرنشان کرد: این همایش قرار است به همایش بین المللی تبدیل شود و برای بانوان سراسر جهان، کتاب‌های نمونه ای عرضه کند.

برقعی با تصریح بر اینکه همایش کتاب سال بانوان، امیدآفرین است، عنوان کرد: امروز بانوان در سراسر جهان برای کسب معارف دینی بسیار تشنه و آماده‌اند.

وی تأکید کرد: برگزاری همایش کتاب سال بانوان از جمله دستاوردهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها محسوب می‌شود که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به ارائه گزارشی از سفر به تایلند و اندونزی و چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان در این دو کشور پرداخت.

ارسال نظرات