۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۶۷۲۷۷

حضور نمایندگان مراجع تقلید در محور مقامت

حضور نمایندگان مراجع تقلید در محور مقامت
نمایندگان بیوت مراجع تقلید و علما ضمن خروج از کشور و سفر به محور مقاومت مراتب همدردی بزرگان، علما و ملت بزرگ ایران اسلامی را به مردم مظلوم و مقاوم بیروت و دیگر کشورهای حوزه مقاومت اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، برخی از نمایندگان بیوت مراجع تقلید و علما با حضور در کشور لبنان و مناطق بمباران شده توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی، مراتب همدردی مراجع تقلید، علما، حوزویان و ملت بزرگ ایران اسلامی را به مردم مظلوم و مقاوم بیروت ابراز و اعلام کردند.

نمایندگان بیوت مراجع همچنین دیدارهایی با اعضای جبهه مقاومت داشته‌اند که این دیدارها تاثیر بسزایی در روحیه مردم این کشور و رزمندگان مقاومت اسلامی داشته است.

حضور نمایندگان مراجع تقلید در محور مقامت

همچنین هیئت بلندپایه ای از علمای حوزه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل آیات: محمود محمدی عراقی، محسن قمی، عباس کعبی، رضا رمضانی رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) و عباسعلی اختری در بحبوحه بحران‌های نبرد مقاومت اسلامی لبنان با رژیم صهیونیستی و شرایط جنگی حاکم بر این کشور عازم لبنان شده و دیدارهای جداگانه‌ای را با فرماندهان جبهه مقاومت و شخصیت‌های سیاسی و دینی داشته اند.

گفتنی است، مراجع عظام تقلید در ایران مراسم‌های بزرگداشتی را برای شهدای مقاومت برگزار کرده و با صدور بیانیه های جداگانه‌، ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی، حمایت قاطعانه خود و ایران اسلامی از جبهه مقاومت را اعلام و بر حمایت دائمی خود از مقاومت اسلامی تاکید کردند.

همچنین تمامی مراجع عظام تقلید قم و نجف اشرف، استفاده از بخشی از وجوهات شرعی برای کمک به مردم مقاوم لبنان و محور مقاومت را مجاز اعلام کردند.

ارسال نظرات