۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۶۷۲۸۳
استاد حوزه و دانشگاه:

تحصیل در حوزه، امکان ورود به مراکز علمی و آکادمیک را فراهم می‌کند

تحصیل در حوزه، امکان ورود به مراکز علمی و آکادمیک را فراهم می‌کند
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بایستگی تحصیل در حوزه‌های علمیه گفت: علم‌آموزی و کسب دانش در حوزه، فرصتی غنیمت است که امکان ورود به مراکز گوناگون علمی و آکادمیک را برای افراد فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، راضیه‌سادات سیدخراسانی، استاد حوزه و دانشگاه و همچنین طلبه جامعة‌الزهراء سلام‌الله‌علیها و فارغ‌التحصیل سطح چهار تفسیر تطبیقی در گفت‌وگویی با روابط عمومی ستاد مرکز مدیریت‌ حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به بایستگی تحصیل در حوزه‌های علمیه، گفت: علم‌آموزی و کسب دانش در حوزه، فرصتی غنیمت است که امکان ورود به مراکز گوناگون علمی و آکادمیک را برای افراد فراهم می‌کند.

وی معتقد است: آنچه طلاب عزیز و گرامی باید مورد توجه قرار دهند، این است که در رسیدن به این مهم باید تلاش مضاعف داشته باشند و با استمداد از عنایت خداوند و توسل به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف امیدوار باشند که به مراتب عالی علمی دست پیدا خواهند کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه درباره روند فعالیت خود اظهار داشت: فعالیت‌های گوناگون تبلیغی، پژوهشی و تدریس و البته حضور در کانون‌های فرهنگی، حسینیه‌ها، آموزش و پرورش و خوابگاه‌های دانشجویی و خدمت در "ضیوف‌الرحمان" در ایام حج به‌ عنوان معینه کاروان، مسیرهایی است که تا به امروز از آن‌ها عبور کرده‌ام. 

وی افزود: فعالیت‌های تبلیغی و تدریس در دانشگاه را پس از گذراندن سطح سه آغاز کرده‌ام و مجوز تدریسم در دانشگاه‌های کشور را از مقام معظم رهبری دریافت کرده‌ام.

خانم سیدخراسانی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۵۲۰ واحد تدریس داشته است، گفت: دروس معارف و تربیتی را در دانشگاه‌های مختلف اعم از فنی‌ و حرفه‌ای و پیام نور، دانشگاه کاشان و دانشگاه فرهنگیان تدریس کرده‌ام و علاوه بر این‌ها در حیطه فعالیت‌های پژوهشی، بیش از ۳۰ مقاله علمی و همچنین چهار جلد کتاب و یک طرح پژوهشی به رشته تحریر در آورده‌ام.

وی با بیان اینکه در کنار پژوهش، کارگاه‌های مختلف روش تحقیق و مقاله‌نویسی در سطوح مختلف در حوزه و در دانشگاه برگزار کرده است، اظهار داشت: هم‌اکنون استاد حوزه و دانشگاه هستم و به‌عنوان استاد راهنمای سطح سه در رشته تفسیر انجام خدمت می‌کنم.

ارسال نظرات