۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۷۶۷۲۹۱

نیرو‌های ویژه اسرائیل در کانال فاضلاب پنهان شدند

نیرو‌های ویژه اسرائیل در کانال فاضلاب پنهان شدند
نظامیان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی از ترس موشک‌های حزب‌الله لبنان در کانال فاضلاب پنهان شدند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کردند که تعدادی از نظامیان ویژه ارتش رژیم تروریستی اسرائیل از ترس موشک‌های حزب الله در کانال فاضلاب پنهان شدند.

براساس گزارش المیادین، کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی در این خصوص اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به دلیل نبود پناهگاه در داخل پایگاه‌های نظامی رژیم پس از اینکه آژیر هشدار در مرکز اراضی اشغالی بلند شد، به کانال فاضلاب پناه بردند.

مسئولان رژیم تروریستی اسرائیل در پایگاه بنیامینا در جنوب حیفا که یکشنبه شب حزب الله آن را هدف گرفت و منجر به کشته و زخمی شدن نظامیان صهیونیست شد، در این خصوص اضافه کردند: رئیس ستاد مشترک منتظر فاجعه‌ی دیگری است؟ ما کاملا در معرض خطر و عاجز هستیم.

شایان ذکر است که حزب الله شامگاه یکشنبه پایگاه تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا را هدف حملات پهپاد‌های انفجاری خود قرار داد که بنا به اذعان صهیونیست‌ها، در جریان آن ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

مقاومت لبنان تأیید کرد که این عملیات در چارچوب سلسله عملیات «خیبر» و با ندای «لبیک یا نصرالله» و در پاسخ به حملات اسرائیل به ویژه به النویری و البسطه، بیروت و مناطق دیگر و در پاسخ به کشتار‌های انجام شده توسط اشغالگران بود.

ارتش اشغالگر رژیم تروریستی اسرائیل اعتراف کرد که حداقل ۴ سرباز کشته شدند و رسانه‌های اسرائیلی از زخمی شدن ده‌ها نظامی صهیونیست خبر دادند که حال برخی از آنها وخیم است.

ارسال نظرات