۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۶۷۴۰۴

برگزاری جلسه هم اندیشی دبیرخانه اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی

برگزاری جلسه هم اندیشی دبیرخانه اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی
جلسه هم اندیشی دبیرخانه اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی با شعار مهدویت و امنیت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه هم اندیشی دبیرخانه اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی با شعار مهدویت و امنیت باحضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس مجمع راهبردی اندیشه های مهدویت و حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.

 در ابتدای این نشست صمیمانه، آیت الله صدیقی، ضمن اشاره به فرا رسیدن ۲۴ مهر، سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی اجا به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، این روز را به همه کارکنان خدوم این سازمان الهی تبریک گفت.

رییس مجمع راهبردی اندیشه مهدویت در ادامه به تحلیل  مسائل منطقه ای  از جمله به حملات ددمنشانه رژیم صهیونی به مردم مظلوم غزه اشاره کرد و یاد وخاطره زنان مردان و کودکان شهید مظلوم غزه را گرامی داشت.

وی ضمن پاسداشت یاد و خاطره سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت و در پایان بخش اول سخنان خود به شکوه و اقتدار مردم شریف ایران و حضور شکوهمندانه ایشان در روز جمعه نصر و پرپایی نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، پرداخت و گفت: این نماز جمعه در حقیقت به عنوان یک عملیات راهبردی توسط مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای طرح ریزی  شد و مردم ایران نیز در اقدامی متقابل به آن لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: با عنایت به توجهات خاصه  حضرت مهدی (عج)،  ان شاءالله، جبهه مقاومت، با نابودی اسرائیل غاصب به پیروزی خواهند رسید.

در بخش دیگر اين ديدار صمیمانه، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی اجا، ضمن تشکر از آیت الله کاظم صدیقی از همکاری  ایشان با ارتش در اجرای برنامه های مهدویت در سطح ارتش، تشکر کرد و در ادامه به بررسی مسائل سیاسی روز در منطقه و جهان پرداخت و ضرورت توجه به موضوع مهدویت و امنیت را به عنوان راهبردی مهم، تبیین نمودند.ایشان ضمن اعلام آمادگی ارتش در برگزاری اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی با شعار مهدویت و امنیت، اعلام کرد: ارتش تمامی توان آماده است و در اجرای این اجلاسیه بین المللی از هر اقدام و تلاشی در برگزاری شایسته آن، به میزبانی ارتش دریغ نخواهند کرد.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی اجا در ادامه به چگونگی برگزاری این اجلاسیه اشاره و خاطرنشان کرد: ان شاءالله ضمن برپایی شایسته این اجلاسیه که با حضور شخصیت های بلند پایه داخلی و خارجي و محور مقاومت برگزار خواهد شد، دبیری این اجلاسیه را فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی عهده دار خواهد بود.

گفتنی است، این اجلاسیه تا قبل از پایان سال۱۴۰۳ و به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور فعالان مهدویت داخلی و بین المللی و مقامات کشوری و لشکری فعال حوزه مهدویت و امنیت برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات