۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۶۷۵۹۶
مسئول بسیج دانش آموزی لرستان:

خادمی در مسیر شهدا افتخار است

خادمی در مسیر شهدا افتخار است
مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با بیان اینکه خادمی در مسیر شهدا افتخار است، گفت: خادمان شهدا باید به کارشان افتخار کنند و قدر این جایگاه را بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سرهنگ حقیقی، ظهر امروز در جمع ۴۰ تن از خادمان شهدا دانش آموز دختر برای اجرای اردو‌های راهیان نور که به مراکز آموزشی عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، گفت: شهدای ما از صدر اسلام تاکنون یک هدف مشترک داشتند و آن هدف حفظ مکتب اسلام بود.

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان خطاب به خادمین شهدا افزود: وظیفه شما خادمی است و به آن افتخار کنید؛ وقتی شما لباس خادمی را بر تن می کنید باید دیگر مواظب اعمال و رفتار خود باشید چرا که شما به‌عنوان خادم الگو خواهید بود.

وی با بیان اینکه  اعمال، رفتار، کردار و نیت شما برای رضای خدا باشد و خلق خوی شهدایی داشته باشید و  قدر این جایگاه را بدانید، عنوان کرد: خادمی کردن برای شهدا کار بزرگی است و اینکه خادمی کردن برای شهدای مقاومت باشد یا شهدای دفاع مقدس هیچ فرقی ندارد.

حقیقی با بیان اینکه تا به امروز به برکت خون  شهدای عزیز مکتب اسلام و پرچم پا برجا است و برای حفظ آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد، اظهار کرد: شما به جایی اعزام می‌شوید که خاکش مقدس است و در این سفر معنوی خوش‌اخلاقی و خوش‌رویی را فراموش نکنید.

وی ذاکر و شاکر بودن از دیگر خصوصیات خادم الشهدا است و در این مسیر خادمی عاشق و علاقه‌مند به کارتان باشید، گفت: ولایتمداری ویژگی دیگر خادمان شهدا است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات