۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۶۷۸۳۵

درخواست اساتید از مدیر حوزه‌های علمیه جهت لغو مجوز تدریس اعضای مجمع مدرسین و محققین

درخواست اساتید از مدیر حوزه‌های علمیه جهت لغو مجوز تدریس اعضای مجمع مدرسین و محققین
اساتید حوزه علمیه با صدور نامه ای به آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، خواستار لغو مجوز تدریس اعضای مجمع موسوم به مدرسین و محققین شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اساتید حوزه علمیه با صدور نامه ای به آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، خواستار لغو مجوز تدریس اعضای مجمع موسوم به مدرسین و محققین شدند.

متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
محضر مدیریت محترم حوزه های علمیه آیت الله اعرافی دام عزه

با هزار تأسف و تأثر مجمع منحرف موسوم به محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ذلت بار و سخیف خود و بر خلاف اجماع همه بزرگان فقاهت، رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی را به رسمیت شناخته و برای آن کیان نا مشروع مرز قانونی تصویر کرده و به خیال خود راه حلی برای صلح ارائه نموده است.

این وقاحت در تکرار حرف های پوسیده قلدرهای بین المللی از سوی افراد مدعی فقه و اجتهاد، تجسم همان مار های خوش خط و خالی است که امام عظیم الشان ما در منشور جاوید روحانیت همگان را نسبت به خطر آن هشیار نموده و اتحاد همه طلاب را مطالبه فرموده است.

امروز که جهان اسلام خصوصا محور با شکوه مقاومت در منطقه، چشم امیدشان به حمایت های معنوی ایران اسلامی دوخته شده و از سوی دیگر وجود شخصیت های نورانی مانند شهید سید حسن نصرالله مایه آبرو و اعتلای جایگاه حوزه مقدس در فکر و ذهن جامعه مومنان شده، نباید گذاشت تا آهنگ ناموزون و گوش خراش عده ای ناآگاه و پر ادعا جمال موجه روحانیت را مخدوش و مکدر کند.

آسیبی که تحلیل های نسنجیده و جاهلانه که با لایه ای از اصطلاحات فقهی و یا روشنفکری پیچیده شده، بر پیکره مقاومت ملت مظلوم فلسطین و لبنان وارد می کند اگر بیش از ضربه ی بمب های سنگر شکن این رژیم سفاک و وحشی بر کودکان و زنان بی پناه غزه نباشد به هیچ وجه کمتر نیست.

ما اساتید سطح عالی حوزه به تبعیت از امام عظیم الشان و مراجع بزرگوار خصوصا رهبر معظم انقلاب اجازه نخواهیم داد که جریان انحراف از خط اصیل اسلام و تشیع مرموزانه و مزورانه از متن حوزه، ضربات جبران ناپذیری به آبروی هزار ساله روحانیت زده و سابقه جهاد و اجتهاد حوزه اصیل اسلامی را با حرف های غیر انسانی و مخالف صریح شریعت نورانی اسلام مخدوش نمایند و بدین وسیله مجدانه و مصرانه از حضرتعالی تقاضامندیم که کرسی تدریس حوزه علمیه را از وجود تمام افراد این جماعت موسوم به مجمع محققین و مدرسین تطهیر نموده و با لغو مجوز تدریس آنها زمینه سوء استفاده از عناوین و امتیازات انتساب به حوزه را ازین گروه بزدایید. 

از خداوند متعال مزید توفيقات جنابعالی را در جهت خدمت به مقاصد اسلام عزیز خواستاریم. 

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات