۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۶۷۹۳

دست آوردهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در بصره عراق به نمایش در آمد

خبرگزاری رسا ـ‌ همزمان با برپایی نمایشگاه اختصاصی توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در استان بصره عراق، تولیدات و توانمندی های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برای دومین سال به نمایش گذاشته شد.
مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي نور


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از نورسافت، نبی الله ترابی دستگردی مدیر غرفه مرکز نور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه اختصاصی توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در استان بصره عراق، کلیه تولیدات و توانمندی های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برای دومین سال به نمایش گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه از روز یکشنبه هفته گذشته و براساس مصوبه کارگروه توسعه صادرات استان خوزستان و مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برگزار برپا شده است.

ترابی گفت: دراین نمایشگاه بیش از۶۰‬ شرکت فعال اقتصادی همراه با ‪۲۰۰‬نفر از تجار و بازرگانان در گروه بندی ‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی حضور دارند که از این تعداد ‪۱۶‬ شرکت از استان خوزستان و بقیه از سایراستان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه بحمدالله غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با استقبال چشمگیری همراه بوده است، اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت یک هزار متر مربع برگزارشده و پیش بینی می شود زمینه ساز همکاری مستمر بازرگانان کشورمان با عراق شود.

ترابی خاطرنشان کرد: در برگزاری این نمایشگاه وزارت امور خارجه، کنسولگری ایران در بصره، رایزن بازرگانی ایران در بصره، سازمان توسعه تجارت ایران، گمرک و استانداری خوزستان مشارکت داشته اند./919/د102/ع

ارسال نظرات