۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۶۷۹۴
با حضور مبلغان حوزوی؛

سلسله نشست‌های اخلاقی در دانشگاه تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست‌های اخلاقی حوزه علمیه دانشجویی شهید بهشتی با حضور استادان حوزوی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
درس اخلاق


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه دانشجویی شهید بهشتی تبریز، سلسله نشست‌های اخلاق در این مرکز علوم اسلامی با حضور اساتید برجسته حوزوی برگزار می شود.

در این جلسات که به صورت هفته ای و با حضور استاد علیپور از شاگردان مرحوم آیت الله سعادت پرور برگزار می شود، مباحث اخلاقی و کاربردی در زمینه تربیت اخلاقی و نفسانی برگزار می شود.

این کلاس ها همراه با برنامه های درسی حوزوی و در محل سالن جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

در حاشیه این سلسله جلسات که با حضور روحانیان و اساتید حوزوی همراه است، برنامه های مشاوره اخلاقی در زمینه تذهیب نفس و زندگی طلبگی و مباحث اخلاقی مورد بررسی قرار می گیرد.

کاربردی شدن مفاهیم اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی دانشجو طلبه های حوزه دانشجویی شهید بهشتی از جمله اهداف کلاس های اخلاق استاد علیپور است.

برگزاری سلسله مباحث اخلاقی در این مرکز علوم اسلامی از سال 1380 پیگیری می شود که اساتید برجسته ای چون حجج الاسلام فاطمی، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، کیانی، نوین و حسینی در این کلاس ها حضور داشته اند./935/پ202/س

ارسال نظرات