۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۶۷۹۸۱

دیدار مدیر حوزه علمیه فارس با خانواده شهیده معصومه کرباسی

دیدار مدیر حوزه علمیه فارس با خانواده شهیده معصومه کرباسی
مدیر حوزه علمیه فارس همراه با حجج اسلام پناهی مدیر امور ایثارگران حوزه های علمیه و میری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید این استان در منزل پدری شهیده معصومه کرباسی حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، مدیر حوزه علمیه فارس همراه با حجج اسلام پناهی مدیر امور ایثارگران حوزه های علمیه و میری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید استان فارس در منزل پدری شهیده معصومه کرباسی حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در این دیدار گفت: هرکسی که از مکتب اهل بیت به خصوص اباعبدالله الحسین(ع) الگوگیری کند جاودانه خواهد شد و شهادت این بانو موجب تنویر افکار عمومی و روشن شدن حقیقت رژیم غاصب صهیونیستی شد.

وی افزود: موجب افتخار است که توانستیم در محضر خانواده این شهیده باشیم چراکه ما مدیون شهدا هستیم و شهدا ولی نعمتان جامعه هستند و ما باید قدردان ایثار آنان باشیم.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهار داشت: علی رغم اینکه ما داغدار شدیم اما جای تبریک دارد که خداوند این سعادت را نصیب شما کرد.

وی تاکیدکرد: عزت و شرف ما این است که جلوی این اشغالگری ها ایستادگی کنیم چراکه اسرائیل به هیچ کس رحم نمی کند و عمده شهدای غزه و لبنان زنان و کودکان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی خاطرنشان کرد: شهادت این بانوی بزرگوار به افتخاری برای ما تبدیل شد و سندی بر جنایات رژِیم پلید صهیونیستی است.

ارسال نظرات