۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۶۸۰۰

مؤسسه جامعة القرآن الکریم در روستای پیری زابل احداث می شود

خبرگزاری رسا ـ کلنگ احداث ساختمان مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) روز گذشته در روستای پیری شهرستان زابل به زمین زده شد .
کلنگ زني
سید عباس موسوی، مسؤول مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت (ع) شهرستان زهک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: این مؤسسه با هدف تربیت و آموزش نیروهای مستعد قرآنی و حافظان کلام الهی و گسترش فرهنگ قرآنی در منطقه محروم سیستان احداث می‌شود .

وی، گفت: کلنگ احداث مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل البیت (ع) روستای پیری روز گذشته با حضور حجت ‌الاسلام حمید محمدی، مشاور وزیر ارشاد و رییس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور و مسؤولان ادارات استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

موسوی، افزود: زمین این مؤسسه با مساحت 600 مترمربع از سوی رضا، حسین و محمدعلی پیری جهت احداث ساختمان مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل بیت(ع) در روستای پیری وقف شده است .

مسؤول مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت (ع) شهرستان زهک، خاطر نشان کرد: این ساختمان با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان و با زیربنای 350 مترمربع در دو طبقه احداث می‌شود که طبقه همکف آن به سالن اجتماعات اختصاص می یابد و طبقه اول آن نیز شامل سیزده کلاس و اتاق است ./940/پ202/ص
ارسال نظرات