۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۶۸۱۶۰

دیدار مدیران موسسه جهانی ولایت با مدیر کل صدا و سیمای قم

دیدار مدیران موسسه جهانی ولایت با مدیر کل صدا و سیمای قم
حجت الاسلام والمسلمین علوی و مدیران موسسه جهانی ولایت با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جعفر علوی و مدیران موسسه جهانی ولایت با حضور در مرکز صداوسیمای استان قم با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم دیدار و گفت وگو کردند.

احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز قم در این دیدار در جریان اقدامات و فعالیت های شبکه جهانی ولایت قرار گرفت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مجاهدت‌های موسسه جهانی ولایت در عرصه‌های مختلف، لحظه به لحظه تلاش مسئولین این موسسه در ترویج و انتشار فرهنگ اهل بیت(ع) و ارزش های اسلامی را عبادت دانست.

وی افزود: امروز متاسفانه تعداد زیادی از شبکه های فارسی زبان وجود دارند که ضمن عملکرد ضد ایرانی، در راستای هنجارهای انسانی گام برداشته و فعالیت های گوناگون ضد اخلاقی، ضد دینی و به معنی عام ضد تشیّع دارند.

دیدار مدیران موسسه جهانی ولایت با مدیر کل صدا و سیمای قم

پهلوانیان با اشاره به دشمنی های دشمنان با انقلاب اسلامی و پرچمداری مذهب تشیع در ایران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) که پرچم تشیّع برافراشته شد و قرائت حسینی و جهادی از این سرزمین بلند شد، دشمنان این نظام با ابزارهای مختلف و تاسیس شبکه های متعدد تلاش می کنند تا این شمع پرفروغ را خاموش و یا کم فروغ کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا اخلاق، اسلام و تشیّع را مورد هجمه قرار دهند و با فعالیت های مختلف و متنوع رسانه‌ای و هجمه های رسانه ای، درصد تغییر افکار عمومی و از بین بردن ارزش های اسلامی و اخلاقی در جوامع اسلامی هستند که ایران اسلامی در خط مقدم حملات آنان قرار گرفته است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اشاره به اهمیت فعالیت های رسانه ای - اعم از سکوهای انتشار ماهواره ای و مجازی تاکید کرد: در این سپهر رسانه ای - چه در ماهواره و چه در فضای مجازی - کسی که  عَلَم تشیّع به دست گرفته و روایت درست از دین اسلام و انقلاب اسلامی را روایتگری کند، کار او ارزشمند، بزرگ و جای افتخار دارد که الحمدلله موسسه مبارک و با برکت «ولایت» در این مسیر، گام بر می دارد.

پهلوانیان در ادامه افزود: در میان این همه حزب ها و گروه ها که پرچم رسانه ای خود را بلند کرده و در راستای اهداف خود فعالیت می کنند، شبکه ولایت نیز با فعالیت های ارزشمند و موثر خود، پرچم سبز و درخشان ولایت را بلند کرده که این خیلی کار پرافتخاری است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اشاره به حضور شخصت هایی همچون حضرت آیت الله مکارم شیرازی به عنوان موسس و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به عنوان رئیس هیئت امنای موسسه جهانی ولایت و نیز وجود طلاب و فضلای رسانه ای متخصصِ رسانه، دلسوز و پرتلاش در این موسسه را از جمله محسّنات شبکه ولایت عنوان و ابراز کرد: امیدوارم این موسسه روز به روز پرچم بلند ولایت را برافراشته تر و به گویش و زبان های مختلف در نقاط مختلف جهان، معارف اهل بیت(ع) را بیش از پیش ترویج کند.

دیدار مدیران موسسه جهانی ولایت با مدیر کل صدا و سیمای قم

همچنین حجت الاسلام سیدجعفر علوی رئیس شبکه های جهانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به آقای پهلوانیان برای انتصاب وی به مدیر کلی صدا و سیمای استان قم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان، گزارشی از اقدامات و فعالیت های شبکه جهانی ولایت در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع) ارائه کرد که مورد توجه و تقدیر مدیرکل صدا وسیمای استان قم قرار گرفت.

رئیس شبکه های جهانی با اشاره به فعالیت های ترویجی شبکه ولایت و ضرورت همیاری و همکاری رسانه ملی از این شبکه در ترویج و انتشار محتواهای تولید موسسه ولایت ابراز امیدواری کرد این همکاری ها گسترش پیدا کرده و از ظرفیت های رسانه ملی برای همکاری های راهبردی در جهت نشر معارف اهل بیت(ع) بیش از پیش استفاده شود.

ارسال نظرات