۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۶۸۲۲
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی:

خدشه بر وحدت امت ایران اسلامی برای دشمن غیر ممکن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ناصری نژاد گفت: علمای شیعه و سنی بر این اتفاق نظر دارند که کسی که اجیر شده دشمنان صهیونیستی است و برای تفرقه افکنی و نفاق در جامعه دست به جنایت می زند خارج از دین اسلام قرار دارد .
مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده منتخب مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت بیان کرد: امام خمینی(ره) با هوشمندی از همان آغاز نهضت اسلامی تاکید زیادی بر عنصر استراتژیک آن یعنی وحدت داشتند و با نزدیک کردن دلها توانستند ایجاد وحدت و همدلی کنند.

وی افزود: قرار دادن هفته مابین روزهای مورد توجه اهل سنت و شیعیان نیز بر این اساس بود تا مسلمانان بتوانند راه های همدلی و وحدت را بیابند و بخصوص با تعامل بتوانند راه های نفوذ دشمن را سد کنند و فتنه های تفرقه افکنانه دشمنان را شناسایی و خنثی کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد: امروز همه می بینند که دشمن با اجیر کردن مزدورانی چون شرور دستگیر شده شرق کشور و فعالیت های تفرقه افکنانه چقدر برای خدشه به وحدت اسلامی هزینه می کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه می بینیم که خدشه بر وحدت امت اسلامی ایران برای دشمن غیر ممکن شده و اهمیت دستگیری بر هم زنندگان وحدت و همدلی شیعه و سنی در کشور برای امت اسلامی همانند از بین بردن علف های هرزی است که در میان گل های گلستان دست به فساد می زنند.

حجت الاسلام ناصری نژاد یادآور شد: علمای شیعه و سنی بر این اتفاق نظر دارند که کسی که اجیر شده دشمنان صهیونیستی است و برای تفرقه افکنی و نفاق در جامعه دست به جنایت می زند خارج از دین اسلام قرار دارد .

وی گفت: اکنون با گذشت سی سال از صدور فرمان تاریخی امام راحل شاهدیم که این دستور همانند بسیاری از فرامین دیگر امام در حال نهادینه شدن بیشتر در جامعه اسلامی و امت اسلامی سراسر جهان است و عموم ملت ها حتی بر خلاف میل برخی دولتها پیام امام را دریافته اند و آن را باور دارند. /955/ت302/ج


ارسال نظرات