۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۶۸۳۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تبعیت از رهبر رهبر معظم انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی، تنها راه برون رفت از مشکلات و فراز و نشیب ها را تبعیت از رهنموده های رهبری دانست.
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در همایش ولایت و رهبری که در آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت برگزار شد، با گرامی‌داشت آغاز هفته وحدت، به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام اشاره کرد و گفت: جوانان با بصیرت کشورمان، باید با پیروی از پیامبر گرامی اسلام، ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه فتنه های استکبار را خنثی کنند.

وی وحدت را یکی از مسائل استراتژیک نظام دانست و با بیان این که دشمنان درصدد آسیب زدن به وحدت مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: غرب ترویج دهنده اسلام هراسی و اسلام گریزی در جهان است؛ بنابر این معرفی کردن اسلام به عنوان دین خشونت به جوانان غربی اساس کار دشمنان است.

عضو ملجس خبرگان رهبری هدف اصلی غرب را ترویج اسلام گریزی و اسلام هراسی در جهان دانست و گفت: برکت وجود پیامبر اکرم(ص) در زندگی مسلمانان بی بدیل است و نهضت اسلام گرایی در جهان رو به گسترش است؛ از این رو اسلام می تواند پاسخگوی مشکلات امروز جوانان باشد.

حجت الاسلام و المسملین رمضانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی، تنها راه برون رفت از مشکلات و فراز و نشیب ها را تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب دانست.

وی  همچنین با بیان این که امام خمینی(ره)‌ با رهبری خردمندانه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و تحولات عظیمی را در جهان به وجود آورد، افزود: امروز ایران اسلامی از کشورهای تاثیرگذار در عرصه جهانی است و این به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جدایی ناپذیری عقل و دین افزود: عقل و دین با هم درآمیخته هستند و بدون هم معنا ندارند./950/پ202/س
ارسال نظرات