۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۶۹۲۴

مرحله منطقه‌ای المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مرحله منطقه‌ای المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور خواهران طلبه در 14 حوزه مختلف آزمون در سراسر کشور برگزار شد.
امتحانات و آزمون خواهران



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مرحله منطقه‌ای المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران روز جمعه هفت اسفندماه  با حضور خواهران طلبه در 14 حوزه مختلف آزمون در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: این آزمون در سه گروه شامل پایه‌های سه، چهار و پنج و در سه رشته ادبیات عرب، فقه و اصول و فلسفه و کلام برگزار شد.

وی با بیان اینکه سوالات این مسابقه در قالب 100 سوال چهار گزینه‌ای با تاکید بر سطح کاربردی و مهارتی توسط واحد سنجش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران طرح شده بود، اضافه کرد: نتایج این آزمون در تاریخ 20/12/88، از طریق پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس
www.whc.ir اعلام خواهد شد.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: مرحله مدرسه‌ای این المپیاد در تاریخ 1/8/88 از سوی مدارس برگزار شده است و نفرات برتر این مرحله، به مرحله منطقه‌ای المپیاد معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه آزمون المپیاد علمی خواهران طلبه در میان طلاب سطح دو (دوره عمومی کارشناسی) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، ایجاد و افزایش انگیزه مطالعه در میان طلاب و مدارس علمیه، ایجاد رقابت بین طلاب و مدارس علمیه، ارزیابی سطح علمی طلاب و نیز مدارس علمیه خواهران، ایجاد زمینه پیشرفت علمی و شکوفائی استعدادهای طلاب و شناخت طلاب ممتاز به منظور ارائه خدمات ویژه به آنها و طراحی برنامه های خاص بوده است.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: المپیاد علمی خواهران طلبه در سه مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای و سراسری طراحی شده است./916/د102/ع

ارسال نظرات