۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۶۹۲۵
مدیرکل صدا و سیمای ‌آذربایجان شرقی:

تحقیقات مستند حوزه‌های علمیه آذربایجان پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از اتمام کار تحقیقی مستند حوزه‌های علمیه آذربایجان خبر داد.
مسجد جامع و حوزه علميه طالبيه تبريز مسجد جامع و حوزه علميه طالبيه تبريز


علی نواداد، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با توجه به این‌که تولید مستند حوزه‌های علمیه آذربایجان یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های شبکه سهند محسوب می‌شود، نهایت دقت نظر در تبیین جایگاه ارزشمند مدارس علوم دینی این منطقه به کار گرفته است.

نواداد گفت: در این مستند که یکی از تولیدات ارزشی و غنی شبکه سهند محسوب می شود، افزون بر توجه به حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، مدارس علوم دینی استان های اردبیل و آذربایجان غربی نیز پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه تحقیقاتی ساخت و تولید این مجموعه متشکل از معاونت سیما، مدیر آموزش و پژوهش و مشاور مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان و نماینده مرکز پژوهش‌های صدا و سیمای مرکز قم در خرداد ماه امسال تشکیل شد و هم اکنون کار تحقیق مستند حوزه‌های علمیه آذربایجان به پایان رسیده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بیان این‌که در این مجموعه به حوزه‌های علمیه خواهران هم پرداخت شده است، گفت: تولید این مجموعه کاری ماندگار و ارزشمند برای معرفی و احیای جایگاه حوزه‌های علمیه آذربایجان در طول تاریخ است.

نواداد معرفی نخبگان دینی و آشنایی جوانان با مراکز علمی و دینی و تهیه سند تصویری ماندگار از حوزه‌های علمیه را از مهم‌ترین اهداف تولید این مستند برشمرد./935/پ202/س

ارسال نظرات