۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۵:۳۷
کد خبر: ۷۷۰۱۰
عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی :

امت و نظام اسلامی در سایه وحدت، از بحرانها عبور می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی سرچشمه گفت: امت و نظام اسلامی در سایه وحدت، از بحرانها عبور می کند و این همان رمز پیروزی است که در قرآن بدان اشاره شده است.
حجت الاسلام سيد يونس موسوي سرچشمه نماينده مجلس هشتم
حجت الاسلام سید یونس موسوی سرچشمه نماینده منتخب مردم فیروزآباد در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت اسلامی و تقریب مذاهب گفت: امت و نظام اسلامی در سایه وحدت، از بحرانها عبور می کند و این همان رمز پیروی است که در قرآن بدان اشاره شده است.

وی افزود: ما وحدت را در اصل انقلاب مشاهده می کنیم به طوری که پیروزی انقلاب به رهبری امام (ره) ثمره همین وحدت بود، در عین حال در دوران دفاع مقدس نیز یکی از عوامل اصلی پیروزی در جنگ تحمیلی وحدت بود به گونه ای که همه اقشار جامعه اعم از شیعه و سنی و سایر اقوام با یکدیگر بودند که این هم ثمره دیگر وحدت بود.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ثمره دیگر وحدت استقرار و استحکام نظام جمهوری اسلامی طی سی سال، اقتدار و پیشرفت های خیره کننده آن است که موجب بالندگی نظام در جهان شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اهتمام به امر وحدت در جامعه ما از همه اقشار شیعه و سنی جامعه می خواهیم که همواره وحدت خود را برای دستیابی به توفیقات روز افزون حفظ کنند و در این برهه آگاه باشند که دشمن به طور جدی وحدت ما را هدف قرار داده است و برای خدشه به آن از هر توطئه ای فرو گذار نخواهد بود. /955/ت302/ج
ارسال نظرات