۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۷۷۱۲۵
حجت الاسلام محسنی اژه ای:

سخنان رهبر انقلاب همیشه منطق بروصیت نامه امام راحل بوده است

خبرگزاری رسا ـ دادستان کل کشور به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: اقتدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان و مخالفین داخلی موجب سربلندی و عزت ایران اسلامی شد.
حجت الاسلام محسني اژه اي دادستان كل كشور محسني اژه اي؛ وزير اطلاعات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور عصر روز گذشته در«همایش ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء» که در گرگان برگزا شد، به حوادث پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان این که صلابت و اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب بالا رفتن دستان دشمنان خارجی شد، گفت: اقتدار مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان و مخالفان داخلی موجب سربلندی و عزت ایران اسلامی شد.

وی با بیان این که روشنگری رهبرمعظم انقلاب اسلامی در فتنه های پس از انتخابات موجب خاموش فتنه ها شد، افزود: نقش آفرینی بی بدیل مقام معظم رهبری در حوادث پس از انتخابات کشور را به آرامش رساند و اقتدار ایشان در مقابل دشمنان داخلی و خارجی موجب شکست دشمنان شد.

دادستان کل کشور با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی نهایت انعطاف و رأفت اسلامی را در برابر مخالفان داخلی داشتند، بیان داشت: اما صلابت و اقتدار ایشان در مقابل دشمنان و کسانی که قانون شکنی می کردند موجب عزت ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با بیان این که کلیه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی حاوی مطالب مهم و راه گشا است، اظهار داشت: همه باید به سخنان و رهنمود های مقام معظم رهبری که هر ساله در روز اول فروردین در مشهد مقدس مطرح می کنند، توجه کنند و به نصایح ایشان پیرامون مسائل مختلف گوش بسپاریم.

دادستان کل کشور مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف را موجب مأیوس شدن دشمنان نظام اسلامی شدند، خاطر نشان کرد: برای پی بردن به درایت و تدبیر رهبری باید هر سخنرانی ایشان را کلی مطالعه کنیم تا به نحوه مأیوس شدن دشمنان پی ببریم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر مخالفین و ضد انقلاب ها حجت را تمام کردند، گفت: صلابت ایشان در مقابل دشمنان و نیز متخلفان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد و در مقابل عوامل فریب‌خورده داخلی‌ها انعطاف نشان دادند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این که سخنان مقام معظم رهبری از ابتدا تا کنون منطبق بر وصیت نامه امام راحل بوده است، افزود: باید از این سخنان مانند آن وصیت نامه پربار استفاده بهینه، کامل و جامع شود و ایشان با سخنرانی های متعدد خود هندسه نظام را ترسیم کردند و اجرای رهنمود های رهبری بر همگان فرض است.

وی همچنین با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی می خواستند با ایجاد فضایی نا امن در کشور به اهداف شوم خود دست یایند، ادامه داد: درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقشه بر آب کرد.

دادستان کل کشور در ادامه به نقش خواص اشاره کرد و با بیان این که خواص به سه دسته تقسیم شده اند، گفت: دسته اول افرادی هستند که با امتحانی بد مردود شدند و اگر در نزد امام و رهبری توبه نکنند،  حذف خواهند شدو گروه دوم افرادی هستند که مردود نشدند، اما نمره آنان بین 10 تا 11 است و هنوز هم تردید دارند و گروه سوم افرادی هستند با امتحانی خود قبول شدند و به پرچم ولایت نگاه می کنند و به آن سمت حرکت می کنند./950/پ202/ص
ارسال نظرات