۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۷۱۳۷
آیت‌الله ملکوتی:

طرفداران حقوق بشر، بشر را به جان هم می اندازند

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم گفت: طرفداران حقوق بشر که دم از حقوق بشر می زنند، شیاطینی هستند که مردم را به سمت بی دینی سوق می دهند.
آيت الله مسلم ملكوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مسلم ملکوتی از اساتید درس خارج فقه حوزه علمیه قم، صبح امروز سیزدهم اسفندماه در دیدار اعضای مرکز قرآنی سیدالشهدای شهرستان سراب با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته وحدت گفت: امروز از نظر اصل اسلام و از نظر مذهب حق، روز بسیار بزرگی است.

وی خواستار حفظ وحدت بر اساس قرآن و اهل بیت(ع) شد و تصریح کرد: با حفظ وحدت بر اساس قرآن و اهل بیت(ع) عزت و عظمت مسلمانان نخستین در زمان رسول الله(ص) در زمان کنونی زنده خواهد شد.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر بخواهیم در این جهان با این اختلافات بسیار، تشتت آراء و شیطنت هایی که برای از بین بردن دین و مذهب صورت می گیرد، بایستیم راهی جز وحدت نداریم.

آیت‌الله ملکوتی اضافه کرد: دشمنان اسلام نه تنها در تلاشند برترین دین خدا را از بین ببرند بلکه در تلاشند همه ادیان را از بین برده و در اصل با خدا مبارزه می کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش قرآن در وحدت بین مسلمانان، اظهار داشت: مسلمانان برای حفظ وحدت و اتحاد در برابر همه شیاطین راهی جز اطاعت از قرآن ندارند و باید بدانند که قرآن تنها کلید وحدت بین مسلمانان است که سبب حفظ آنان از دسیسه ها و توطئه های دشمنان می شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به حدیث «ثقلین»، ابراز داشت: پیامبر اکرم(ص)، کتاب خدا و اهل بیت(ع) را پس از خود در میان مسلمانان به امانت گذاشت، از این رو بر مسلمانان واجب است که قرآن و اهل بیت(ع) را معیار عمل قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرفداری از حقوق بشر و تبلیغات گسترده مدعیان حقوق بشر در این زمینه اشاره کرد و گفت: طرفداران حقوق بشر که دم از حقوق بشر می زنند شیاطینی هستند که مردم را به سمت بی دینی سوق می دهند.
 
آیت‌الله ملکوتی تصریح کرد: این به اصطلاح طرفداران حقوق بشر، بچه های بی گناه را می دزدند و به عنوان طرفداری از حقوق بشر، بشر را به جان هم می اندازند.

وی در پایان بر عمل به قرآن با استفاده از راهنمایی علما تأکید کرد و با بیان این‌که قرآن را از اهل بیت(ع) یاد بگیرید زیرا قرآن در آن بیت نازل شده است، گفت: یاد گرفتن و عمل کردن به احکام اسلام و تبلیغ براساس حداقل امکانات از جمله عواملی بود که سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد. /920/پ201/ج

ارسال نظرات