۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۷۷۱۷۹
با حضور آیت الله نوری همدانی؛

گردهمایی طلاب و فضلای استان همدان برگزار ‌شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی طلاب و فضلای استان همدان همزمان با سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در ‌قم برگزار شد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی طلاب و فضلای استان همدان، عصر پنج شنبه همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، ولادت امام صادق(ع) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان، مدیر حوزه علمیه همدان، استاندار، فرماندار، برخی از مدیران استانی و طلاب و روحانیون این استان تاریخی کشور در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی در شهر مقدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام سید جلال رضوی، نماینده طلاب و فضلای استان همدان در این گردهمایی در سخنانی گزارشی از وضعیت  طلاب همدانی تحصیل کننده در  قم ارائه کرد و گفت: استان همدان بیش از یک هزار و سیصد طلبه در شهر مقدس قم دارد که این طلاب در مقاطع مختلف تحصیلی ( عمدتا سطح دو و سطح عالی و خارج) حوزه علمیه مشغول فراگیری علوم اسلامی و حوزوی هستند.

آیت الله محمدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در این گردهمایی در سخنانی از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در حوادث بعد از انتخابات قدردانی کرد و گفت: این مرجع تقلید چه قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب، همواره از پیشگامان نظام بوده اند.

مهندس پیریایی استاندار همدان نیز در این مراسم از برگزاری کنگره تجلیل از شخصیت حضرت آیت الله نوری همدانی در آینده نزدیک در شهر همدان خبر داد و افزود: با توجه به مواضع انقلابی و روشنگری های این مرجع تقلید در حوادث بعد از انتخابات و نقش وی در طول دوران انقلاب اسلامی، ما تصمیم گرفته ایم کنگره تجلیل از این مرجع تقلید بصیر را در شهر همدان برگزار کنیم.

آیت الله موسوی مدیر حوزه علمیه همدان نیز در این گردهمایی بیانات و موضع گیری های حضرت آیت الله نوری همدانی در حوادث و فتنه های اخیر را ستایش کرد و گفت: این مرجع تقلید که از پیشتازان انقلاب است در حوادث اخیر با موضع گیری های بجا و صریح خود ماهیت جریان فتنه را بر ملا کرد و مردم را به بصیرت رساند. /924/پ202/س

ارسال نظرات