۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۷۷۲۹۳
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

آیت الله نوری همدانی با موضع گیری شجاعانه خود اقتدار و صلابت مراجع را به دنیا ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، با قدردانی از مواضع صریح و انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی در فتنه های بعد از انتخابات، گفت: در حوادث بعد از انتخابات اقتدار و صلابت مراجع، توسط حضرت آیت الله نوری همدانی به دنیا ثابت شد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالله جلالی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، روز شنبه در دیدار مسؤولان و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با حضرت آیت الله نوری همدانی، در سخنانی از مواضع بصیرانه و مدبرانه این مرجع تقلید در دفاع از انقلاب، رهبری و آرمان های امام و همچنین روشنگری های این عالم قدردانی کرد و ابراز داشت: بحمدلله این مرجع تقلید در فتنه های اخیر در کشور مواضعی اصولی، شجاعانه، بصیرانه، و حکیمانه در حمایت از رهبر فرزانه انقلاب و نظام اسلامی اتخاذ کرده و با موضع گیری وی اقتدار و صلابت مراجع تقلید به جهانیان ثابت و عرضه شد.

وی در ادامه با اشاره به هفته احسان و نیکو کاری درشهر مقدس قم، برنامه های اداره کل کمیته امداد استان را تشریح کرد و افزود: این اداره کل نهایت سعی و تلاش خود را بکار گرفته است تا کرامت مددجویان و جامعه هدف این نهاد حفظ شود.

مدیرکل امداد استان قم بیان داشت: این اداره کل سعی دارد با برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق در جهت توانمند سازی فکری و رفع نیازهای مادی مددجویان کمیته امداد اقدام و حرکت کند.

جلالی در ادامه با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری که از چهاردهم اسفند آغاز و تا بیستم این ماه نیز ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در این هفته برنامه های گسترده ای با همکاری نهادهای استان در راستای کمک رسانی به مدد جویان و نیازمندان کمیته امداد اجرا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، تاکید کرد: روز بیستم اسفندماه جشن نیکوکاری با استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در نقاط مختلف شهر و استان برگزار خواهد شد.

وی با قدردانی از حمایت و نیک اندیشی شهروندان قمی اضافه کرد: بحمدلله مردم استان قم مشارکت بسیار خوبی در طرح های کمیته امداد دارند و بخش اعظمی از کمک های ارائه شده به خانواده های مددجو حاصل کمک های مردمی است.

جلالی در بخش دیگری از سخنانش خواستار برنامه ریزی مناسب برای تجمیع کمک های مردمی در استان قم و توزیع عادلانه آن بین نیازمندان شد و تاکید کرد:اگر این منابع تجمیع و به صورت عادلانه ای در اختیار نیازمندان و محرومان قرار گیرد اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

مدیر کل کمیته امداد قم تصریح کرد: در استان قم مراکز متعدد خیریه ای مشغول فعالیت خیریه هستند که در صورت هماهنگی و تعامل بیشتر می توان نسبت به توزیع و تجمیع دقیق کمک های مردمی اقدام کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات