۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۷۳۳۸

آموزش‌های تبلیغی ویژه طلاب خواهر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری دوره‌های تبلیغی و خطابه ویژه خواهران طلبه ‌آذربایجان شرقی خبر داد.
خواهران طلبه


حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با توجه به این‌که بیشتر شبهات و خرافات وارد شده در دین، در مجالس مذهبی بانوان طرح و گسترش می‌یابد، این اداره کل اهتمام ویژه ای در آموزش بانوان مبلغ دارد.

وی ادامه داد: در روز‌های گذشته دوره‌های آموزشی فن خطابه و تبلیغ در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار شد که 74 نفر از بانوان از شهرهای اهر، هشترود، سراب، میانه، تبریز، شبستر، و آذرشهر در آزمون کتبی ‌که در سالن آمفی تئاتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، شرکت کردند.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: افزون بر این تعداد آزمون‌های مشابهی به صورت همزمان و با حضور 24 نفر در مرند و 82 نفر از شهرهای مراغه، ملکان و بناب در مراغه برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره‌ها ساماندهی بانوان مبلغ، بسترسازی جهت گسترش فرهنگ غنی اسلام، تحقق بخشی به عملی کردن احکام الهی در جامعه، پاسخ‌گویی به شبهات از سوی بانوان طلبه و ‌مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بوده است.

وی با تأکید بر تداوم دوره‌های آموزشی ویژه طلاب خواهر حوزه‌های علمیه استان بیان داشت: دوره‌های مختلف تبلیغی و خطابه ویژه خواهران‌ حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در سال آینده نیز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حمیدی در ادامه با تأکید بر تبلیغ عمل‌گرا از سوی مبلغان حوزوی تصریح کرد: مبلغان خواهر باید با پیروی از سیره اخلاقی پیامبر اسلام(ص) در راستای نشر معارف اسلامی بکوشند./935/پ202/س

ارسال نظرات