۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۷۷۳۹۲
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تشکیل اتاق فکر فرهنگی ‌ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، بر ضرورت تشکیل اتاق فکر فرهنگی برای دستیابی به اهداف فرهنگی واحد تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، شانزدهم اسفند در همایش مدیریت فرهنگی مساجد که به منظور تجلیل از ائمه جماعات و کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان در تالار اشراق مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ارشاد زاهدان برگزار شد، ضرورت تشکیل اتاق فکر فرهنگی برای دستیابی به اهداف فرهنگی واحد را مورد تأکید قرار داد.
 
امام جمعه زاهدان با بیان فضیلت های عبادی و فرهنگی مساجد بیان داشت: مسجد کانونی است که نژاد و مقام نمی شناسد و همه را برای رسیدن به قرب الهی به یک صف دعوت می‌کند.

وی همچنین، بازگو کردن ظرفیت‌های فرهنگی مساجد و جذب جوانان در فعالیت‌های فرهنگی را خواستار شد.

حجت الاسلام رمضان زاهدی، دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان نیز در این همای، اظهار داشت: تاکنون 211 کانون فرهنگی و ـ‌ هنری در مساجد این استان راه اندازی شده است .

حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی مختلف از سوی سازمان‌ها، بر ضرورت هم افزایی فرهنگی و پرهیز از موازی کاری تأکید کرد./940/پ202/س
ارسال نظرات