۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۲:۰۱
کد خبر: ۷۷۳۹۵
نماینده اصولگرای مجلس:

امام خمینی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بودند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رسایی گفت:چرا موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی حاضر به موضع گیری در خصوص جهت گیری و اهانت سروش، کدیور و دیگر دوستانشان که حامیان جریان سبز می باشند، نیستند.
2/ حجت الاسلام رسايي
حجت الاسلام حمید رسایی در خصوص اهانت عبدالکریم سروش به رهبر انقلاب اسلامی و با انتقاد از تکرار مجدد ادعای حجت الاسلام سید حسن خمینی در رابطه با اینکه چرا در رسانه ملی بعد غضب امام (ره) معرفی می شود، به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امام خمینی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بودند.

وی افزود: جای تعجب است، چرا موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی حاضر به موضع گیری در خصوص جهت گیری و اهانت سروش، کدیور و دیگر دوستانشان که حامیان جریان سبز می باشند، نیستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: متاسفانه آقای سید حسن خمینی در دیداری که با آقای عسگری اولادی داشتند مجددا بر مواضع قبلی خود که در دیدار با آقای ضرغامی مطرح شد تاکید کرده و گفته است عده ای می خواهند وجه غضب امام (ره) را نشان دهند نه بعد رحمانی ایشان را.

وی ادامه داد: فکر می کنم جناب آقای حسن خمینی بدین خاطر حاضر نمی شود در خصوص مواضع غلط سروش موضع گیری کند، چون برخورد با اینها نشان دهنده یک بعد دیگر امام (ره) هستند در صورتی که امام اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.

حجت الاسلام رسایی یادآور شد: ما از حسن خمینی سوال می کنیم، آیا مواضع سروش و همین افرادی دیگر به نظر او از جمله رحمت می آیند یا مواضع شان بر مفهوم کفار دلالت دارد؟ /955/پ302/ج
ارسال نظرات