۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۷۴۰۱
معاون فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

طلاب هنرمند اصفهان سازماندهی می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف تاثیر گذاری طلاب هنرمند‌ حوزه علمیه اصفهان، شبکه اعضای افتخاری جشنواره فرهنگی و هنری طلاب اصفهان راه‌اندازی می‌شود.
گردهمايي روحانيان
حجت الاسلام محمد قطبی، معاون فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان‌ گفت: یکی از اهداف ما از برگزاری‌ جشنواره فرهنگی و هنری اصفهان، شناسایی طلاب هنرمند و فرهنگی‌ حوزه علمیه بوده است؛ از این رو‌ در نظر داریم طرح شبکه افتخاری طلاب هنرمند و فرهنگی را در سطح حوزه علمیه اصفهان به اجرا در آوریم.

وی افزود: شبکه اعضای افتخاری جشنواره متشکل از ده سرشاخه تبلیغ مکتوب، تبلیغ شفاهی، تبلیغ هنری، تبلیغ فرایندی، تبیلغ رفتاری، تبلیغ ادبی، تبلیغ رسانه ای، تبلیغ سازمانی و تبلیغ نظری خواهد بود که در طراحی این شبکه، برای هر یک از این ده سرشاخه یک کارگروه تعریف شده است.

معاون فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: هر یک از این ده شاخه به کمیته‌های جزیی‌تری تقسیم خواهد شد که در آینده پس از شکل‌گیری کامل این کمیته‌ها، اقدام به برگزاری محافل هفته‌ای خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مرحله بعد از محافل هفتگی که ویژه اعضای کمیته‌ها است، نشست کارگروه‌ها ی فرهنگی و هنری به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و در نهایت جشنواره به صورت سالانه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قطبی ابراز داشت: تا کنون برخی از این نشست های محفلی به صورت هفتگی و منظم در دفتر تبلیغات راه اندازی شده که از این نمونه می توان به محفل ادبی شعرای حوزه علمیه اصفهان اشاهر کرد و برخی نیز در حال راه‌اندازی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این شبکه تاثیرگذاری طلاب هنرمند و فرهنگی حوزه علمیه اصفهان و جمع بندی آن، در مسائل فرهنگی و اجتماعی و اجرای برنامه های تاثیرگذار در جامعه افزایش پیدا خواهد کرد./965/پ202/س
ارسال نظرات