۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۷۴۳۰
آیت الله نوری همدانی:

استکبار جهانی در مقابل قدرت و عظمت انقلاب مبهوت مانده است / اقتدار ایران مرهون ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: در حال حاضر استکبار جهانی در مقابل قدرت و عظمت مردم و انقلاب اسلامی ایران مبهوت مانده و این قدرت و اقتدار نیز به واسطه حضور ولی فقیه است.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر دو شنبه در دیدار با جمعی از سپاهیان و همچنین اقشار مختلف مردم، با اشاره به نقشه های دشمنان برای انحراف مسیر درست دین مبین اسلام، فرقه سازی را یکی از دسیسه های دشمنان دانست و تاکید کرد: پیامبر گرامی اسلام برای تداوم راه دین خدا مسیر درستی را پیش روی مسلمانان قرار دادند اما جامعه به دلیل انحراف از این مسیر دچار مشکلات و خسران فراوانی شد.

وی فرقه وهابیت را فرقه ای ساختگی دانست وتاکید کرد: این فرقه بسیار خشن که ریختن خون غیر خود را جائز می داند اقدامات بسیار ناشایستی را مرتکب می شود و نتیجه انحراف امت اسلام از مسیر ترسیم شده توسط پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم اهل بیت(ع) را مبین و مجری احکام الهی دانست و بیان داشت: انحراف در دین با استفاده از حربه هایی همچون جدایی دین از سیاست از جمله نقشه های استکبار برای عقب نگه داشتن مسلمانان است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب، بر ضرورت توجه مردم به ویژه جوانان به آثار و کتب این بزرگوار تاکید کرد و گفت: نسل جوان برای آشنا شدن با اهمیت انقلاب اسلامی باید به کتب امام راحل که حاصل تجارب چندین ساله ایشان است توجه بیشتری داشته باشد.

وی اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و کشور ایران را به دلیل حضور ولی فقیه در راس نظام دانست و بیان داشت: در حال حاضر استکبار جهانی در مقابل قدرت و عظمت مردم و انقلاب اسلامی ایران مبهوت مانده و این قدرت و اقتدار نیز به واسطه حضور ولی فقیه است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: ولی فقیه باعث شد که در نهم دیماه و 22 بهمن ملت ایران با آن اقتدار و صلابت در صحنه حاضر شده و وفاداری خود را به آرمان ها و کیان انقلاب اسلامی نشان دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: استکبار جهانی به دلیل عدم درک صحیح از فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته است مردم ایران را درک کند.

وی بیداری مسلمانان جهان و پیروزی مردم غزه و لبنان را در نبرد نابرابر با رژیم غاصب اسرائیل، مرهون نقش و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: بحمدلله امروز انقلاب اسلامی ایران امروز مرزها را درنوردیده و باعث بیداری امت های آزاده و استیصال قدرت های استکباری شده است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات