۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۷۴۳۴

یادواره شهدای روحانی خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای روحانی استان خوزستان اردیبهشت‌ماه سال آینده در اهواز برگزار خواهد شد.
يادواره شهدا
حجت الاسلام خداد الیاسی، مسؤول اجرایی یادواره شهدای روحانی استان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهارداشت: در استان خوزستان تاکنون 165 شهید روحانی شناسایی شده‌اند که بسیاری از آنها در گذشته به عنوان شهید بسیجی معرفی شده بودند.

وی به برگزرای یادواره شهدای روحانی در شهرستان های دزفول، بهبهان، رامهرمز و امیدیه اشاره و خاطرنشان کرد: یادواره شهدای روحانی امسال برای اولین بار در این شهرستان‌‌ها با شکوه بسیاری برگزار شد که با استقبال چشمگیر مردم همراه بود.

مسؤول اجرایی یادواره شهدای روحانی خوزستان همچنین از برگزاری یادواره دو خواهر شهیده در خرمشهر خبر داد و گفت: این یادواره که با همکاری نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خرمشهر، حوزه علمیه و پایگاه مقاومت بسیج طلاب خواهران برگزار شد، از فضای معنوی و شکوه خاصی برخوردار بود.

حجت الاسلام الیاسی با بیان این‌که یادواره شهدای روحانی استان خوزستان دوازدهم اردیبهشت ماه 89 برگزار خواهد شد، افزود: انتشار کتاب روحانیان شهید استان و شهرستان ها به تفکیک، چاپ زندگی‌نامه روحانیان شهید برجسته، معرفی شهدای روحانی به کاروان‌های راهیان نور و چاپ تقویم مخصوص شهدای روحانی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه است.

وی در پایان به تشکیل اولین جلسه یادواره شهدای روحانی استان در حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اشاره کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات