۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۷۴۷۴
با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت؛

اهدای کتاب به حوزه‌های خواهران استان‌های مرزی کشور

خبرگزاری رسا ـ کتاب‌هایی با موضوع اهل بیت(ع) با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) در اختیار حوزه‌های علمیه خواهران در شهرهای مرزی کشور قرار گرفت.
کتاب


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر مدیر اجرایی انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران (هاجر) با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: بر این اساس 81 دوره از مجموعه کتاب با عنوان «پیشوایان هدایت» که از سوی مجمع جهانی اهل بیت(ع) منتشر شده است در اختیار کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های مرزی کشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این مجموعه شامل 14 جلد می‌شود، اضافه کرد: قیمت دوره این کتاب 350 هزار ریال است که با پیگیری مدیریت روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، به صورت رایگان در اختیار این مدارس قرار گرفته است.

مدیر اجرایی انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به وجود مدارس علمیه خواهران در نقاط مختلف کشور تصریح کرد: به دلیل وجود برخی از این مدارس در نقاط محروم و به ویژه استان‌های مرزی کشور، تجهیز این کتابخانه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است./916/د102/ع

ارسال نظرات