۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۷۵۰۴

امام جمعه اهواز خواستار توجه ویژه مسؤولان به خوزستان شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به وضعیت تأسف بار آموزش و پرورش استان خوزستان در کشور خواستار رسیدگی ویژه مسؤولان نسبت به نیازهای استان شد.
ديدار قائم مقام وزير آموزش و پرورش با نماينده ولي فقيه در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، عصر دیروز در دیدار جلال‌ رحیمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به وضعیت‌ آموزش و پرورش استان خوزستان، ‌خواستار رسیدگی ویژه مسؤولان نسبت به نیازهای استان شد و بیان کرد: مدیریت استان خوزستان به سبب دارا بودن وسعت جغرافیایی، فرهنگ و قومیت‌های مختلف و طبیعت خدادادی، مشکل و توان‌فرسا است،‌ در حقیقت استانی است که ظرفیت و توانایی سه استان را دارد.

امام جمعه اهواز در این دیدار با اشاره به اهمیت ویژه آموزش و پرورش خاطر‌نشان کرد: مدیریت این وزارت‌خانه الزاماً در صلاحیت کادر آموزش و پرورش است.

همچنین ‌رحیمی به تشکیل‌«کمیته معین» در تهران اشاره کرد و افزود: وظیفه اصلی این کمیته رسیدگی به وضعیت آموزش و پرورش استان‌ها به ویژه استان خوزستان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تشکیل چنین کمیته‌ای را بشارت بزرگ خواند و اظهار امیدواری کرد کمیته ‌معین می‌تواند سبب رفع هر چه سریع‌تر مشکلات آموزش و پرورش کشور به خصوص خوزستان شود.

گفتنی است، در این جلسه همچنین مراسم تودیع آقای رشیدی، سرپرست پیشین و معرفی آقای فلاح، رییس جدید آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار شد. /945/پ202/س
ارسال نظرات