۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۷۷۵۸۶
رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه‌ خوزستان:

فعالیت مصلاهای نماز جمعه خوزستان افزایش می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان از تحول بزرگ مصلاهای نماز جمعه خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام محمود محمد زاده، رييس دفتر شوراي سياستگذاري ائمه جمعه خوزستان
حجت الاسلام محمود محمد زاده، رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در خصوص سفر حجت الاسلام و المسلمین تقوی و نتایج آن گفت: در اولین روز این سفر مراسم کلنگ زنی مصلای شهرستان رامشیر با جذب مجموعاً پنج میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی و شورای سیاستگذاری، با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: بازدید از ستاد نماز جمعه و مصلای شهرستان رامهرمز که با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال از شورای سیاستگذاری و سه میلیارد ریال هم از منابع استانی در حال احداث است، برنامه دیگر رییس شورای سیاستگذاری استان در اولین روز سفر بود.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان به نشست حجت الاسلام و المسلمین تقوی با اعضای ستاد نماز جمعه باغملک نیز اشاره کرد و گفت: در این نشست مشکلات شهرستان باغملک مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد که فرماندار این شهرستان زمین مناسبی را برای ساخت مصلای آن شهر اختصاص دهد که در این صورت مبلغ یک میلیارد ریال از طرف شورای سیاستگذاری، برای شروع کار اختصاص داده خواهد شد.

حجت الاسلام محمد زاده از بهره برداری ساختمان جدید دفتر و منزل امام جمعه شهرستان هفتگل با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خبر داد و افزود: با موافقت حجت الاسلام و المسلمین تقوی، یک قطعه زمین و یک میلیارد ریال اعتبار جهت ساخت مصلای این شهرستان تخصیص داده شد.

وی به تشکیل نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور رییس شورای سیاستگذاری کشور در روز دوم سفر، اشاره کرد و بیان داشت: پس از این نشست که با حضور تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی استان از جمله آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و دکتر سید جعفر حجازی استاندار استان خوزستان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین تقوی از مصلای در حال احداث اهواز و همچنین روند اجرایی آن بازدید کردند.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان ادامه داد: رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن ابراز خرسندی از روند اجرایی ساخت مصلای اهواز، از اختصاص اعتباری ویژه به مصلای اهواز خبر داد.

حجت الاسلام محمد زاده تکمیل ساختمان جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان خوزستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساختمان جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان خوزستان نیز با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی، فرمانداران، ائمه جمعه محترم سطح استان، مدیران کل، مسؤولان استانی، معاون استاندار، ریاست و معاونین شورای سیاستگذاری استان، در روز دوم سفر به بهره برداری رسید.

وی افزود: در ابتدای این برنامه ضمن قرائت خیر مقدم توسط مسؤول دفتر شورا، گزارشی از وضعیت ساخت آن ساختمان که با زیر بنایی نهصد متر مربع و اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان به پایان رسیده بود، ارائه شد.

گفتنی است، پایان برنامه های سفر دو روزه حجت الاسلام و المسلمین تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به خوزستان، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله موسوی جزایری در حسینیه اهل بیت این مجتمع و نشستی با ایشان پیرامون مسائل استان بود./945/پ202/س
ارسال نظرات