۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۷۷۶۱۸

اولین نشست تخصصی طلاب هنرمند در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با هدف انسجام بخشی به فعالیت های طلاب هنرمند فرهنگی اصفهان، نشست هم اندیشی طلاب هنرمند در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
نخستين همايش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، نشست هم اندیشی طلاب هنرمند و فرهنگی اصفهان روز گذشته در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

در این نشست که با حضور بیش از 30 برادر و 50 خواهر هنرمند برگزار شد؛ حجت الاسلام محمد قطبی معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقش فعالیت های هنری در جنگ نرم پرداخت.

وی با اشاره به انواع شگرد های دشمن در جنگ نرم دشمن، بر ضرورت هوشیاری طلاب و نیروهای ارزشی در مواجهه با هجمه دشمن و بهره گیری از فعالیت های هنری در این راستا تاکید کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن، انسجام بخشی و متشکل سازی فعالیت های فرهنگی هنری طلاب اصفهان، ضروری بود، بر همین اساس برگزاری جشنواره سالانه حوزه علمیه اصفهان، امسال در بخش های متنوع تر و گسترده تر، مطرح شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار بود اصل جشنواره در سال 88 برگزار شود و فرصت کافی برای اجرای این برنامه در انتهای سال وجود ندارد، این نشست با هدف انسجام طلاب هنرمند و فرهنگی در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفت.

گفتنی است در این مراسم به کلیه طلابی که در بخش های مختلف جشنواره اثر ارسال کرده بودند، هدایایی اهدا شد. /965/پ202/ع

ارسال نظرات