۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۷۶۴۲

طلاب ‌استان سمنان به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ 90 طلبه و روحانی بسیجی استان سمنان در قالب کاروان راهیان نور در ایام نوروز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.
کاروان راهيان نور


حجت الاسلام سید هادی موسوی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان‌ گفت: 90 طلبه و روحانی بسیجی این استان در قالب کاروان راهیان نور در ایام نوروز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان این‌که طلاب خواهر نیز در این کاروان‌ها حضور دارند، افزود: این افراد از بین اعضای فعال پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون استان انتخاب شده‌اند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: این افراد از نهم تا  پانزده فروردین ماه از مناطق عملیاتی فکه، سوسنگرد، دهلاویه، آبادان، خرمشهر، شلمچه، طلائیه و هویزه دیدن می‌کنند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان هدف از اعزام طلاب و روحانیان به مناطق عملیاتی را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تجلیل از ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثارگری و فداکاری آشنایی نسل جوان با اسوه‌های حماسه و ایثار و مقابله با جنگ نرم دشمن انجام می‌شود.

گفتنی است، هم اکنون بیش از یک هزار و 500 طلبه و روحانی بسیجی در قالب دو حوزه مقاومت، سیزده پایگاه و یک گروه مقاومت در استان سمنان فعالیت می‌کنند./960/پ202/س

ارسال نظرات