۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۷۶۸۶
استاندار مازندران:

مدیران ارتباط خود را با ائمه جمعه شهرستان‌ها بیشتر کنند

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران در سومین گردهمایی ائمه جمعه این استان که در بابل برگزارشد، با اشاره به جایگاه رفیع نماز جمعه نظام اسلامی گفت: نماز جمعه مهم‌ترین وسیله در حفظ وحدت و انسجام است.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز درسومین گردهمایی ائمه جمعه استان که در بندپی شرقی بابل برگزارشد، با اشاره به جایگاه رفیع نماز جمعه نظام اسلامی گفت: نماز جمعه مهم‌ترین وسیله در حفظ وحدت و انسجام است.

وی با بیان این که نماز جمعه سبب تقویت ایمان و تضمین آگاهی و بصیرت آحاد مردم در شهر و روستا می شود، افزود: وحدت و انسجام داخلی مهمترین پیام نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار مازندران از ائمه جمعه شهرهای استان به عنوان اشخاص مورد اعتماد مردم نام برد و ابراز داشت: تریبون های نماز جمعه در شهرها محل اطلاع رسانی برای عملکرد دستگاه های اجرایی می تواند عمل کند و خطیبان جمعه نیز باید در خصوص نقاط ضعف و کم کاری برخی مدیران به آنها تذکر داده و راهنمایی کنند.

طاهایی ارتباط مستمر با ائمه جمعه شهرهای مختلف این استان را یکی سیاست های کاری خود در استان اعلام کرد و افزود: ائمه جمعه در هر شهری نقش انکارناپذیری از هدایت مدیران اجرایی و نیز حفظ وحدت در آن شهرستان دارند.

وی همچنین بر ارتباط تنگاتنگ مدیران و فرمانداران با ائمه جمعه تأکید کرد و گفت: مسؤولان دستگاه های اجرایی باید با امام جمعه شهرها همکاری داشته باشند و مسائل و مشکلات شهرستان را با این عزیزان در میان گذارند.

استاندار مازندران ظرفیت عمرانی و سازندگی در کشور را خوب توصیف کرد و گفت: با سیاست های مدبرانه دکتر احمدی‌نژاد، در حال حاضر تمامی کارگاه های توسعه ای، پروژه های ساخت و ساز امور زیربنایی کشور فعال شده اند و تنها باید برای جذب اعتبارات آن تلاش کرد.

طاهایی با اشاره به دیدار جمعی از مردم مازندران با مقام معظم رهبری در سالگرد حادثه ششم بهمن گفت: بر اساس رهنمودهای معظم له همه مدیران استان در سال آینده شعار کار و تدبیر را سرلوحه خود قرار می‌دهند./950/پ202/س
ارسال نظرات