۲۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۷۷۴۷
آیت الله شبستری:

امنیت عمومی در سایه امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی امنیت و آرامش عمومی را در سایه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر محقق دانست.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر روز گذشته در دیدار پلیس امنیت عمومی، فرماندهان انتظامی و یگان نیروی ویژه اظهار داشت: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت صحیح در جامعه اسلامی پیاده شود، بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی مرتفع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در نظام اسلامی نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه بازدارندگی مردم از تخلفات، وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را نبز بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: اگر این فرهنگ در جامعه نهادینه شود، مردم آن جامعه احساس امنیت و آرامش کامل می‌کنند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین نیروی انتظامی در برقراری نظم در جامعه، کشف مواد مخدر و نیز کشف‌های اخیر مواد محترقه در استان را نشان‌دهنده اقتدار و آمادگی نیروی انتظامی استان برشمرد.

آیت الله مجتهد شبستری با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی به ویژه بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: زحمات این نیرو در این ایام مضاعف بود و جای تقدیر دارد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به برگزاری رزمایش امنیت و آرامش در تبریز اشاره و تصریح کرد: این رزمایش موجب یاس دشمنان است، همانطور که رزمایش‌های سپاه و ارتش بازتاب گسترده‌ای در میان دشمنان دارد و اسباب آرامش مردم را فراهم می‌سازد، این رزمایش نیز نشان می‌دهد که چه مقدار نیروی مخلص ولایی و متدین و حافظ ارزش‌های انقلاب در این کشور وجود دارد.

گفتنی است، رزمایش امنیت و اقتدار در آذربایجان شرقی با محوریت ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و در بخش‌های مختلف از جمله مقابله با حوادث غیرمترقبه، آمادگی برای مقابله با بحران‌ها و آشوب‌های احتمالی، اجرای طرح همت و اجرای طرح ولایت امروز و فردا در تبریز برگزار می‌شود./935/پ202/ع

ارسال نظرات