۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۷۸۳۰
آیت الله نوری همدانی:

بهترین کار برای مسؤولان خدمت به مردم است / انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی و دشمنان را به خطر انداخته است گفت: علت توطئه دشمنان علیه مردم و انقلاب اسلامی ایران این است که با پیروزی انقلاب، منافع متعدد آنان از کشور ایران قطع شده است.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز جمعه در دیدار با اعضای شورای عالی استان های کشور، با اشاره به اقدامات و فعالیت های این تشکل اظهار داشت: خداوند به شما توفیق داده است که در راستای خدمت رسانی به مردم و جامعه گام بردارید و باید قدر این موقعیت را بدانید و توجه داشته باشید که بهترین کار برای مسؤولان خدمت به مردم است.

این مرجع تقلید گفت: کارکرد شما بسیار خوب بوده است و باید بدانید گام برداشتن در راه کسب رضایت خدا و مردم توفیق بسیار بزرگی است که نصیب هر فردی نمی شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خدمت به مردم در تعالیم اسلامی، عنوان کرد: در آیات قرآن و روایات نیز تاکید فراوانی بر خدمت رسانی به مردم شده است و مسؤولان باید در برخورد با مردم رؤوف و مهربان باشند و مشکلات آنان را حل کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، بر ضرورت خدمت رسانی بیشتر به مردم به ویژه محرومان تاکید کرد و ابراز داشت: همان گونه که امام راحل تاکید کردند، مردم حق بسیار فراوانی به گردن مسؤولان و ما دارند و همه ما باید سعی کنیم با مردم مهربان و متواضع باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه در حال حاضر مردم از گرانی رنج می برند گفت: مسؤولان موظف هستند فراوانی نعمت برای مردم به ویژه محرومان و فقرا که سهم بسزایی در انقلاب داشته اند، ایجاد کنند و همچنین مردم انتظار دارند گام هایی در راستای رفع گرانی، تورم و ایجاد اشتغال برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی و دشمنان را به خطر انداخته است، بیان داشت: علت توطئه دشمنان علیه مردم و انقلاب اسلامی ایران این است که با پیروزی انقلاب، منافع متعدد آنان از کشور ایران قطع شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: از این رو دشمنان ما در صدد نقشه چینی علیه انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی آن هستند و امروز ولایت فقیه را آماج حملات خود قرار داده اند.

این مرجع تقلید در ادامه ارزش های اسلامی، مردم و ولایت فقیه را از مهم ترین ارکان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: یکی از مهم ترین موضوعات برای مسلمانان شناخت زمان و گام برداشتن در این مسیر است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: مهم ترین مساله در عصر کنونی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است که در کل جهان تاثیر گذار بود و توجه همه را به اسلام ناب جلب کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات