۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۷۸۳۹
حضرت آیت الله نوری همدانی:

باید مراقب تهاجم رسانه ای و اینترنتی دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: امروز با حاکمیت ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و کشور ما به موفقیت های بی بدیلی دست یافته است و ما باید با شناخت وظایف خود، قدردان و حافظ انقلاب و ولایت فقیه باشیم.
2/  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، عصر جمعه در دیدار با جمعی از بانوان، در سخنانی با اشاره به جامعیت دین مبین اسلام ابراز داشت: اسلام دین بسیار جامعی است که در همه حوزه ها و مسائل حرف و ایده دارد.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: معارف اقتصادی، معارف سیاسی، معارف اجتماعی، معارف جهادی، معارف قضایی و معارف اخلاقی از جمله معارفی است که جامعیت دین مبین اسلام را در حوزه های مختلف نشان می دهد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به ابعاد مختلف جهاد در دین مبین اسلام تصریح کرد: جهاد در اسلام اختصاص به جهاد نظامی ندارد، بلکه حوزه های فراوانی را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید مرزبانان مختلفی داشته باشیم، ابراز داشت: برای مقابله با نقشه های دشمنان ابتدا باید مرزها را به درستی شناخته و سپس مرزبانانی برای حراست از این مرزها مشخص کنیم و امکانات و ابزار کافی نیز برای این مهم در اختیار داشته باشیم.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان از طرق مختلف خاطر نشان کرد: تهاجم رسانه ای و اینترنتی دشمن بسیار مهم است و ما موظف هستیم در برابر این تهاجم مرزبانانی را تعیین کرده و مراقب نقشه های دشمن از این طریق باشیم.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش به تبیین مساله ولایت فقیه و نقش آن در هدایت و حکومت جامعه اسلامی پرداخت و گفت: بر اساس تعالیم و فرهنگ اسلامی، تنها نظامی مشروع است که در راس آن نبی، امام معصوم و یا ولی فقیه باشد.

حضرت آیت‌الله نوری ‌همدانی تاکید کرد: امروز با حاکمیت ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و کشور ما به موفقیت های بی بدیلی دست یافته است و ماباید با شناخت وظایف خود، قدردان و حافظ انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

این مرجع تقلید تاکید کرد: ما امروز در موقعیت جهانی بسیار خوبی قرار داریم و باید از این انقلاب و ارزش های والای آن پاسداری کنیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات