۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۷۸۵۳
امام جمعه شوشتر:

استکبار جهانی از تحریم ایران اسلامی خسته شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: استکبار جهانی از تحریم ایران اسلامی خسته شده است و تنها به تهدید علیه کشور ما ادامه می‌دهد.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید‌جلیل محقق، امام جمعه شهرستان شوشتر، روز گذشته‌ در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از تحریم‌های بی‌نتیجه علیه کشور خسته شده‌اند و به این دلیل، تلاش دارند تنها با تهدید به تحریم، ایران را از میدان مقاومت و تلاش بیرون برانند، در حالی که این حربه‌ها برای ملت ایران نتیجه‌ای در برندارد.

حجت الاسلام محقق در ادامه افزود: دشمنان ایران اسلامی و در راس آنها استکبار جهانی از تحریم ایران خسته شده‌اند و خود می‌دانند که تحریم‌ها راه به‌جایی نمی‌برد.

وی به جلسات بی‌نتیجه‌‌ای که در هفته گذشته میان کشورهای اروپایی و آمریکا تشکیل شد، اشاره کرد و گفت: کشورهای اروپایی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم ایران راه به جایی نمی‌برد و به این دلیل از ادامه دادن این روند خسته شده‌اند و تنها ایران را به این امر تهدید می‌کنند.

امام جمعه شوشتر تصریح کرد: کشورهایی که خود داعیه‌دار مبارزه با تروریسم هستند، ‌با حمایت از گروهک‌های تبهکار برای فعالیت به آنها مجال می‌دهند و این، خلاف قانون‌های بین‌المللی است. /945/پ202/س

ارسال نظرات