۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۷۹۳۳
استاندار مازندران:

وحدت بدون محوریت ولایت فقیه، ‌فاقد اعتبار است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران در سومین یادمان امامزادگان استان مازندران گفت: پیشرفت های متعدد ایران اسلامی در سی سال گذشته مرهون نقش آفرینی های ولایت فقیه بوده است.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز در سومین یادمان امامزادگان استان مازندران که در امامزاده عباس شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به نقش ولایت و رهبری در جامعه اسلامی گفت: ولایت فقیه محور اصلی وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است و هر وحدت و انسجامی که قرار است درکشور روی دهد باید حول محور ولایت فقیه باشد و در غیر این صورت تداوم نخواهد یافت.

استاندارمازندران با اشاره به این که ولایت فقیه یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: پیشرفت های متعدد ایران اسلامی در سی سال گذشته مرهون نقش آفرینی های ولایت فقیه بوده است.

طاهایی با تأکید بر این که باید در تمام بقعه‌ها پرچم ولایت فقیه برافراشته شود، تصریح کرد: امروز ولایت فقیه چراغی روشن برای رسیدن به تعالی و سعادت است.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، ابراز داشت: امروز دشمن اسلام را نشانه گرفته است و با گسترش فرقه های انحرافی و دورغین به دنبال خدشه دار کردن دین مبین اسلام است.

طاهایی با بیان این که ولایت فقیه سبب تقویت وحدت و انسجام میان مسلمانان خواهد شد، بیان داشت: امروز تفرقه و اختلاف مهم‌ترین استراتژی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که خادمان امامزادگان و اماکن متبرکه از جایگاه والایی برخوردار هستند، افزود: خادمان می‌توانند با اجرای طرح تکریم و برقراری بهداشت مناسب در مساجد برای جذب نماز‌گزار به موفقیت دست یابند.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که مشارکت عمومی برای توسعه فضاهای دینی و مذهبی ضروری است، خاطر نشان کرد: گام برداشتن در امور مذهبی کاری ماندگار بوده و فانی‌شدنی نیست.‌/950/پ202/س
ارسال نظرات