۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۷۹۳۵

ناگفته های جنگ در تبریز منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا از انتشار خاطرات و ناگفته‌هایی از دوران دفاع مقدس خبر داد.
دفاع مقدس


به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا گفت: در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا کتاب‌های«پا به پای یاران‌»، «ناگفته‌ها » و «تا صبح رهایی» را منتشر کرد.

اسماعیل وکیل‌زاده ادامه داد: کتاب‌«پا به پای یاران» حاوی خاطرات ارزشمند رزمنده مداح، بیوک آقا آسایش است که لحظات معنوی و ملکوتی جبهه‌ها را به تصویر می‌کشد.

وی تصریح کرد: کتاب «ناگفته‌ها» نیز روایتی است از آزاده سرفراز علی‌اصغر کاه‌فروشان از دوران اسارت و کتاب «تا صبح رهایی‌» را آزاده سرافراز، محمود حسن‌زاده از رنجی که در اسارت برده‌اند، روایت می‌کند.

مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی، انتشار حقایق و اسرار ناگفته‌ای است که در سینه رزمندگان غیور اسلام نهفته است، خاطرنشان کرد: امروز بهترین راه خنثی‌سازی توطئه‌ها، دسیسه‌ها و طراحی‌های نرم دشمنان قسم خورده انقلاب، انعکاس پشت صحنه و نیات پلید و شیطانی آنها است که با نقاب دموکراسی، آزادی، حقوق بشر و مبارزه با تروریسم جهانی، خودشان دست به فجیع‌ترین جنایات می‌زنند و در سرنوشت سیاسی کشورها دخالت آشکار می‌کنند.

وکیل‌زاده در ادامه عنوان داشت: جنگ نرم یعنی عملیات روانی و وارونه‌سازی حقایق که دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی امروز نسبت به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس با تمام توان در حال ارائه آن است تا بتوانند هویت ملی و دینی ما را مورد خدشه قرار دهند.

وی ابراز داشت: تا زمانی که نسل جوان ما با ارزش‌های دفاع مقدس پیوند باطنی دارند دشمنان به اهداف شیطانی خود دست نخواهند یافت./935/د102/س

ارسال نظرات